Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Innlegget mitt handlet bare om å få frem fakta om hva de faktisk har gjort. Meningsløst å kritisere ting som aldri har funnet sted.

Jeg har ikke sett forestillingen så forholder meg bare til hva jeg har lest. Det er ikke noe belegg for at de verken har filmet personer eller sneket seg rundt i buskene såvidt jeg har sett. Hvis du har noen kilder som viser noe annet setter jeg pris på om du viser meg.

Synes han her sa det bra:

1. En høyrepopulistisk gruppering med kontakter i Resett starter opp et eget teater, og skal sette opp teaterstykket «The Norwegian change». I beskrivelsen av stykket påpeker den at vi «har kartlagt nettverkene som har interesse av å gjøre Norge til et mer multikulturalistisk samfunn.»

I teaterstykket har gruppen kartlagt nettverk mellom NGO-er, media og politikere, og har stilt opp utenfor leilighetene til Audun Lysbakken og Hadia Tajik. Bilder vises av leilighetene.

11 Likes

Jepp, postet den her i går.

Mediebildet i Norge har jo verre slagside enn Blucher, så det er jo ikke overaskende at hele hylekoret i media og politikken støtter dette såkalte «teateret» og dets sjikane og gapestokk virksomhet.

1 Like

Papegøyen noen ga deg var overraskende treffende, du gjentar deg selv. Tror alle har fått med seg hva du mener om teateret og media nå.

Slike åpenbare forsøk provokasjoner går det an å holde seg for god for eller?

Og ditt bidrag var?

Du får scrolle og lese da, jeg nøyer meg med å si ting en gang.

Repetisjon er et effektivt virkemiddel i læring, men noen ganger er det ikke håp tydligvis.

2 Likes

Ser ikke helt hva du prøver å lære bort når budskapet bare er at media er dritt og at alle som forsøker å debattere nyanser er håpløse, det er ikke særlig konstruktivt.

2 Likes

At dette såkalte «teateret» bedriver sjikane. Ikke veldig overrasket over at budskapet gikk deg hus forbi, du leser det jeg skiver slike fanden leser bibelen.

Det debatteres overhodet ingen nyanser i denne saken i media. Nyansene finner man kommentarfeltene og på diskusjonsforum.

Her en fin artikkel fra HRS som tar opp det problematiske sidene ved dette makkverket sv et «teater».

3 Likes

Ellers finner du veldig mange intressante og gode innlegg i kommentarfeltene til BT. Leserne er heldigvis mer oppegående enn kommentatorene i den avisen.

Nuvel, det budskapet er ikke akkurat vanskelig å oppfatte, tror det er lenge siden noen har vært i tvil om hva du mener om det. Kan du ikke bare redigere tidligere innlegg heller enn å skrive det samme om igjen og om igjen?

Uklart for meg om du bevisst prøver å provosere eller bare er en uhøflig fyr, men for meg fremstår du hvertfall som et ganske standard forumtroll.

På seg selv kjenner man andre…

Måten du hoppet inn i diskusjonen uten å bidra med noe vettugt bekrefter jo bare din misjon, trolling.

2 Likes

https://filternyheter.no/har-fatt-22-millioner-av-staten-slik-reddet-frp-stotten/
Er mer enn litt skeptisk til den kilden forøvrig.
Men ikke tatt stilling til Wara og Black box, ikke funnet det interessant å lese om saken.

Vel, det var nøyaktig null kommentarer på denne saken du linket.

1 Like

Sitat fra artikkelen:
" Brynseng skole er en ny grunnskole som ligger i Bydel Gamle Oslo, øst i Oslo. Skolen åpnet i august 2017. Ifølge skolens nettside går det 187 elever på skolen, fordelt på 1.-4.trinn. "
Hvis det er en av elevene, så begynner de virkelig tidlig å bruke kniv!
Mer enn bare litt bekymringsfullt…

De har alle elevene fra Hasle om dagen, det er vel 1. til 7. klasse. Tidlig fremdeles, men får det mere til å stemme at en 11-12 åring står bak enn en 9-åring.

4 ansatte faktisk, da snakker vi kids med liten respekt for voksne.

Det var ingen knivepisode. Det var en gaffelepisode!

Så det nå, bite og gaffelmerker.

Still.

1 Like