Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Vet du hva en “klimakvote” er? Det gjør nesten ingen andre heller. Så da kan lure hoder selge det til forbrukermarkedet og tjene masse penger på det. Og samtidig få masse kred fra politikere som er desperate etter å kaste penger på “klima”.

Det er ren 100 % margin det. Man selger bokstavelig talt ingenting.

https://www.dagbladet.no/magasinet/kvotesalget/70885649

8 Likes

Avlatshandel. Den katolske kirke har tjent ufattelig mye penger på det.

4 Likes

“Konseptet er slik vi kjenner det fra Spotify og Netflix. For en fast månedlig avgift får man tilgang til over 300 magasiner. Utgiverne får betaling etter samme modell også, Apple tar en bit av kaken, resten fordeles på utgiverne etter hvor mye lesing man har.”

Spennendes egentlig! Jeg leser mye på nett, men hater å betale for individuelle nettsider.

1 Like

Voksende isbreer er et tegn på global oppvarming :joy:

Hvis du tror på det, så tror du sannsynligvis på at mennesket er ansvarlig for klimaet på jorden også.

2 Likes

Nå har jeg aldri… uansett hva så er det gæli og krise! Samma f… og det er vår skyld alt sammen. Skamme oss skamme oss SKAMME OSS!

Bare rør :roll_eyes:

3 Likes

Er det for vått? Er det for tørt? Er det for varmt? Er det for kaldt? Blåser det for mye? Blåser det for lite? Snør det for mye? Snør det for lite?

Ikke noe problem! La oss skylde på Global oppvarming!

6 Likes

Og samtidig må man selvsagt øke skatter og avgifter for å motvirke dette forferdelige fenomenet :grimacing:

For skatter og avgifter er det eneste som motvirker global oppvarming!

4 Likes

Word!

2 Likes

Hva skal man si? Har ikke PK ord for dette…

1 Like

Merker meg at de er sparsommelige med å fortelle om etnisitet på gjengen…

Lurer på hvorfor.

3 Likes

Når dette er reaksjonene til de folkevalgte i den kommunen, så sier det seg selv…

NEDRE BUSKERUD: Beregningene viser at 31,7 prosent av innbyggerne i Buskerud vil være innvandrere eller født av innvandrerforeldre om 30 år - altså en tredjedel.

Les tall for hele landet her
Les tall for utvalgte regioner her, blant annet Drammen, her.

Det tar innvandringspolitisk talsmann i Ap, Lise Christoffersen, med stor ro.

- Dette er ikke tall som får meg til å skjelve i buksene. Jeg tenkte: Flott, tenk hvor mange av disse vi kan rekruttere til arbeidslivet.

1 Like

Borgervern er eneste måten å få bukt med problemet. Politi og rettsvesen er bundet på hender og føtter, og bryr seg heller ikke så hardt, virker det som.

2 Likes

Vi har hatt antydninger til dannelser av sånne her gjenger her oppe hvor jeg bor, men det har blitt effektivt handtert av lokale personer for å si det sånn.
Nå er vi “velsignet” med mindre folk, mer vinter osv som gjør at svært mange reiser sørover etter en tid i landet riktignok.
Heldigvis, takk og pris for 30 kuldegrader, vinterstorm og mørketid.

2 Likes

Mikro-terroren fortsetter:

Det ville ikke forbause meg om at de som står bak disse ugjerningene har et mål om at kvinner ikke skal gå ut uten følge, og uten å dekke seg til.

Jeg synes trenden på Østlandet er skummel.
Lurer på når folkene som bor der borte skal våkne.

2 Likes

Kommer aldri til å skje. Løpet er kjørt for lenge siden.

Spennende å se hva SV-folk mener om kritikk av innvandring . Spoiler alert, kritisk til innvandring = rasist.

“Gjerningsmannen er blitt beskrevet som ca 20-40 år, normal kroppsbygning, og med mørkt hår som er kort på siden. Kvinnen som ble overfalt mener også han ser ut som om han er fra Midtøsten. Han skal ha vært ikledd mørke klær og skal ha hatt på seg en refleksvest,”

Ganske spesielt å forsøke seg på noe sånt mens man har på seg refleksvest!! Men så er vel de fleste som begår overfallsvoldtekt ikke akkurat gode i hodet.

5 Likes

Man blir målløs…

Med å stemme på innvandringskritiske partier, så kan man unngå blodsutgytelse, noe som er positivt for både innvandrere og innfødte.

Med innvandringsforkjemeperene, så er man sikret at det en dag blir en blodig konflikt med etnisk rensing og all driten som følger med.

Man trenger ikke å se lengre enn til eks-Jugoslavia. Der var de til og med til dels av felles etnisk opphav, likevel gikk de løs på hverandre med alle midler…

Det kanskje aller viktigste som stod i denne artikkelen er følgende:

Innsenderen har tidligere arbeidet som journalist i BT.

Å uten videre hevde at innvandrerkritikk og nazisme er det samme viser vel uvitenheten og forvirrelsen i hodet på vedkommende ganske klart.

6 Likes