Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Black-Box ‘‘teateret’’ har jo avslørt seg selv, burde ikke de vært tiltalt da?

Var lysten på junk food idag. så kjøpte meg mcdonalds.

De har begynt med PAP!!! Sugerør.

så da blir det ikke mer Mcdonalds på meg. Seriøst ÆSJ!

Plastjunkie!

Evt så går jeg for det miljøvennlige alternativet. Som faktisk er plast! ( med mindre du kaster det i naturen).

Kjenner faktisk at det koker.

Vet ikke hva som er verst lengre. Voldtekter, blind vold, knivstikking… Dette landet har hatt en negativ utvikling siste 10 årene i mine øyne.

3 Likes

Kulturell berikelse som venstresia kaller det, og mener du noe annet er du enten resist, nazist, gal eller en god blanding! :stuck_out_tongue:

Dette er forsåvidt samme venstreside som har heia på mueller fordi han kom til å finne dritt på Trump! right :smiley:

1 Like

Du vet at all engangs plastikk blir forbudt?

Sugerør
Kopper
Bestikk
Tallerkener
Etc

Har hørt rykter om det, derfor jeg hamstra endel sånne 500 pakker med sugerør på ikea :dagger:

1 Like

Jeg også. + Teskeier og plastikk kopper som varer minst i 5 år. Da er yngste jenta 13 og jeg håper hun får laget en turkopp i sløyden, slik jeg gjorde. Kanskje se om hun klarer å lage seg et sugerør også, men det er kanskje litt vanskelig å holde rent?

2 Likes

Ja, det det leser jeg til stadighet. Men det føles bare ikke ikke riktig…

« På generelt grunnlag forteller hun at endringer i kriminalstatistikken ikke alltid gir et riktig bilde på om kriminaliteten faktisk går ned eller opp . Det er mange faktorer som kan føre til at endringer i statistikken ikke gjenspeiler reelle endringer i kriminaliteten. Mørketallene er store for lovbruddstyper som vold og seksuallovbrudd, og når det gjelder narkotikakriminalitet er statistikken mer et uttrykk for politiets prioriteringer enn reelle endringer i kriminalitetsbildet.»

Og vips, der var hijab plutselig en heeelt naturlig del av det norske nyhetsbildet…

2 Likes

Det er et tegn på at man er superfri og ikke lar seg diktere. En arabisk stars and stripes. :slightly_smiling_face:

Stikker mest innom småprattråden fordi det er det eneste stedet vi er enig, vivo.

1 Like

Hehe, vi er som regel enig på Nano-trådene også;)

En skikkelig gladsak til forandring :roll_eyes::

Må vel si meg ening, men han glemte å ta med rødt hehe

5 Likes

Hva skal man si om dette?

2 Likes

Han har helt rett, en av de få gode vi har igjen i dette landet.

Har de kapret et skip så skal de vel dømmes, straffes og sendes tilbake der de kom fra etter endt soning.

3 Likes