Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Smoltek

Foreløpig er det bare omsatt drøye millionen med UR totalt. Tror det fremdeles kan være lurt å ha is i magen her

1 Like

Ja
UR presses ganske bra ned nå. 1.9. Kursen følger nok etter snart.
Lovende

1 Like

Siste dag for handel med uniretter er i morgen, 20 mars. Siste dag for tegning er fredag 22 mars.

1 Like

Tenker det samme som deg :cold_face: i magen litt til… :wink:

for hvis tegningsretter blir dumpet enda billigere på torsdag kan det lønne seg å hamstre av di tenker jeg da !

trodde det var
Frist för att delta är 20190321 kl 15.00. :thinking:

Teckningsperiod

8 mars – 22 mars 2019

Handel med uniträtter

8 mars – 20 mars 2019

2 Likes

Takk Rahl!

Det hadde jeg ikke fått med meg. Må endre strategi.
Mulig første kjøp blir på tampen i morgen, onsdag.

Ble ikke så lett dette allikevel :smiley:.

Ser ut som bunnen er passert. Men kun litt over 1 mill av UR er omsatt (totalt) såvidt jeg kan se. Det betyr vel muligens at alle de største eierene tegner fullt.
Kan selvsagt komme et rush med UR ut for salg på slutten, men jeg tviler. De stiger faktisk i pris.

Starter kjøp så smått nå. Litt Bingo i hverdagen…

Selskapet har tross alt en Mcap på under 300 mill nå, og ca 350 mill etter påfyll av cash (nye aksjer). Så nedsiden er uansett begrenset.

2 Likes

Blei 5k t retter😜

2 Likes

Stigning i både retter og aksjer på slutten.
Spørs om ikke bunnen er passert.

Kjøper mer i morgen :moneybag:
Fortsatt veldig lav Mcap.

Første melding vi uansett sende oss over 100. Det tør jeg vedde hatten min på.

1 Like

Noen tanker Rahl og Jaxi (eller andre) ?

Ser ut som kursen har stabilisert seg.
Eneste halmstrå til kursfall er vel om noen skal finansiere retter med salg av ordinære aksjer. Kanskje ikke rare halmstrået.

Vurderer å kjøpe mer nå

Kjøpte du ikke t-retter igår?

t-rettene skal vel betales i morgen, om det blir noen dupp har jeg ingen anelse om, omsetning og antall aksjer for kjøp og salg gjør den volatil, sånn har den alltid vært :smiley: da det er svært lite aksjer i omløp da de største eierne eier en så stor del av dem.

emisjoen er garantert og jeg overtegnet med 10% så får se hva jeg får… uansett så reiser denne fort fra dette nivået om ikke lenge får vi tro/håpe :wink: lykke til!

Nix

Jeg kjøpte aksjer i går. Til ca 55kr stk.
Rettene solgte jeg første dagen for 10kr stk.

10 kr stk ja det va smart :ok_hand:

jeg kjøpte 5000t retter i går til 10k
noe som gir meg 1000 nye aksjer til 40 kr stk + opsjon til å kjøpe 250 aksjer til i april/mai 2020 til en makspris på 100kr pr stk.

tenker kursen er godt over dette om ett 1 år, da guiding er at man sikter seg inn på avtaler allerede i år.

1 Like

Kolnanoteknik är framtiden för AI. Och VR. Och Big data, och allt annat som kräver att man utvecklar mikroskopiska och kraftfulla processorer.

1 Like

Fikk kjøpt litt mer til 57 på fredag. Skulle gjerne hatt litt til for en billig penge.
Kjenner virkelig godfølelsen på denne investeringen.
Ved en hype eller en kontrakt kan denne fort få en Mcap på 2-3 milliarder.

Jeg kjøpte meg en liten slump med uniretter, ble på 2,20 per stykk. Ikke misfornøyd med det egentlig.

Ellers overtegnet jeg som pokker på unitene. Tviler på at jeg får noe der da.

2 Likes

Sjelden man kommer over selskaper hvor det ikke er noen limit på hvor stort det kan bli.

Lykke til alle!

Den er meget spennende ja, kanskje litt enten eller… men klart hær er det mange unge smarte hoder som jobber med en teknologi som kan være i nærmest all elektronikk i fremtiden.

Lykkes de kommer denne til å gi oss en eventyrlig avkastning på investeringen :wink:

1 Like