Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

SoftOx Solutions AS: Ex dividend in-kind today

Financial calendar

Husker dere i glansdagene, når det var snakk om å lage ett multiprodukt for militære?

Det var tider det. Er det penger igjen i selskapet i det hele tatt? Må vel nærme seg konkurs snart eller er det ny emisjon på vei. Husker det famøse intervjuet Almås ga med DN (eller FA) der han sa han ikke var egnet til å lede selskapet. Er mange selskaper som forsker på antibiotika resistente bakterier og som har kommet mye lenger enn softox.

Aner ikke hva de driver med. Følger ikke med lenger. Kunne sikkert vært verdt noen milliarder i dag om de hadde spilt kortene rett.

Denne du tenker på: https://prosjektbanken.forskningsradet.no/project/FORISS/332591

Ser ut som det kommer publikasjoner av dette studiet etter hvert:
Denne arbeidspakken viste seg å generere store mengder data og har ledet frem til to planlagte publikasjoner. Første manuskript er ferdigstilt (ikke publisert), mens andre manuskript er påbegynt.

De trenger penger ja, spørs om noen retails gidder å bidra mer da, tviler. Ser det er gamle novo nordisk folk som har tatt over, de må nok gå til gamle bekjente om de skal få tak i noe penger. De kjøpte aksjer nylig da, så de har vel troa på at det løser seg.

Lite å ingenting å høre om utviklingen av 2 Gen som skulle bli mer stabilt, var det ikke EDF skulle jobbe med det?

Mener det studiet EDF holder på med ikke er ferdig før 2026

Nei mener 2 Gen.

Ja, jeg mener også 2.gen

42% opp idag. På nyheten om at selaco har kjøpt for 1 mil kr.

Handler vel mer om at det har kommet profesjonelle aktører inn i selskapet, med trackrecord. De har tydligvis sett noe i teknologien og det gir kanskje litt større håp til at de skal klare å få utviklet og kommeralisert teknologien enn Almsås brødrene var i stand til. Og det med rette.

Tror du har en kommafeil her.

Der solgte jeg de siste 135 000 aksjene mine. Endelig er det over :laughing:

5 Likes

Go Softox! Skulle vært for 4 år siden dette rallyet.

Rally?? Det er god gammeldags pump and dump. 175% opp og ingen nyheter.

Håper det. Da skal jeg kjøpe meg inn igjen på 0,015 :laughing: :man_shrugging:

sikter du til Selaco AS som den profesjonelle parten?

Jeg snakker om novo gjengen som har kommet inn i styre og drift

Digger