Dette er jo aksjer de har tilegnet seg for lenge siden. De har konvertert lånet til disse aksjene. Om jeg har troen - NEI.
Da er det bare å sniffe litt SoftOx om vintern. Kan vel ikke skade? Eller kan det??
Nei, tror dette skal være ekstremt harmløst å sniffe.
Men spørsmålet er vel heller om det gjør noen nytte da.
Synes å huske at nesespray med hocl på nettet er på 5ppm, desinfeksjonen er på 200ppm, altså mye kraftigere så kan være lurt å være litt forsiktig…
Inhaleringsstudiet var også langt under 200ppm men det er bare å gå tilbake på meldingene å finne så ser man styrken det ble testet med.
Dersom du sliter med sår hud etter barbering, ta en dæsj safedesh på, aldri følt meg så fresh og fin.
Kjøpte meg in i emisjonen og kjøpte litt mer på 0,0318. Disse skal jeg holde lenge på, tror ikke jeg får tilbake det jeg har tapt, men opp et par 100% var jo hyggelig
Lykke til med den. Er jo kun 1 951 253 942 aksjer i selskapet, så det blir jo litt per snute om dei skulle få til noko bra… Soft Ox bør jo vera brukt som studie på dårlig ledelse og forvaltning. Med gode produkt i bunn og tidenes timing med pandemi låg jo alt til rette for en fantastisk tid for datidens aksjonærer, som vel var rundt 10 mill aksjer på den tiden.
Bra at du får litt igjen for pengene du puttet inn i den siste emisjonen, men dette luftslottet blir det nok ingenting av.
0,07 folkens
Thomas Bjarnsholt skal lede dette emnet på EWMA- GNEAUPP 26-28 MARCH 2025.
https://apps.m-anage.com/ewmagneaupp2025/en-GB/pag/session/116193
Merkelig oppgang. Betydelig volum.
Unner aller involverte (med unntak av Almås-brødrene) alt godt her. Har kun gode erfaringer med SafeDes til både det eine og andre formålet.
Men faktum er vel at selskapet har bunnskrapt kasse, ingen produksjon eller salg av produkter, og kun halmstrået SIS igjen som jo vil kreve betydelig cash for å kunne utvikles videre. Det er jo nesten 2 miliarder aksjer i selskapet, så om alle aksjonærene spytter inn ei krone for kvar aksje dei eig vil vel kanskje selskapet ha livets rett
Jakobans
for 8 min siden
09.12.24 var det innside kjøp. Det er nok noe de vet å muligens posisjonert seg til rapporten som kommer nå. Det er jo slik at man kan ikke kan kjøpe under 1 måned før rapportering? Tilfeldigheter? Får bare følge med til 26.03.
Begynner å gå tom her hjemme og tenkte jeg kunne kjøpe en flaske til, men det er ikke mulig å få tak i?
Eg tømte siste rest av lager forrige veke hos Sport 1;) Trur det er ein butikk i Mo i Rana (XXL) som selger SafeDes, men der må du møte fysisk.
En god gammeldags P&D dette.
Beste P D på OSE ever?
Vel, D’en gjenstår enn så lenge.
Spennende det som skjer i denne nå. Kommende uke er det mye som skal skje for lille softox.
Vurderer inngang til uken. Se litt an galskapen og om bekreftende nytt kommer.