Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Hva i alle dager er dette for et søppel-svar?

7 Likes

Du har tydeligvis forstått litt! Men lov det og :wink:!

Godt mulig det er noe helt åpenbart jeg har gått glipp av i form av at jeg har fylt inn bokstavene mellom h og e med et ord jeg anser som uhøflig i denne kontekst, om det er en intern spøk eller en åpenbar annen assosiasjon jeg burde fått opp så beklager jeg min hissighet :slight_smile:

3 Likes

Edit: Ser du slettet innlegget jeg svarte på, uansett ingen fin måte å svare på av deg.

Fra FB-siden

10 Likes

Tror dette her kommer til å bli så jævlig bra!

3 Likes

Denne var fin og langt bedre enn jeg trodde…(nesten så jeg begynner å tenke på kreftkiller)

sitat: også kan benyttes til infektioner, hvor virus og bakterier er trængt ind i kroppens celler.

2 Likes

Jepp superbull.
“Samtidig har forskerne i deres indledende forsøg med behandlingen også set, at den virker intracellulært”

De skal i fase 2 teste på andre sykdomsgrupoer en covidpasienter også:)

9 Likes

Et mer undervurdert selskap på pris har jeg neppe sett på OB de siste 40år! Bare et tips for de som har tålmodighet noen måneder og år!

7 Likes

Jeg tror vi skal på en fantastisk reise videre frem. Fortsetter å laste forsiktig når jeg ser kursen dupper. Gleder meg til onsdags presentasjon :slight_smile:

2 Likes

Hurra! :bouvet_island:

2 Likes

SoftOx Solutions AS: Forsvarsdepartementet garanterer NOK 10,6 millioner i støtte i forbindelse med stor EU-søknad

36 Likes

Flott!

Kom igjen nå, dere klarer å selge den ned i rødt på denne meldingen! :cowboy_hat_face:

2 Likes

Hvis EDF dekker 96 millioner og forsvarsdepartementet 10 millioner så er det bare 14 millioner som softox må dekke. Dette kan bli mye større og viktigere enn hånddesinfeksjon. Gleder meg til imorn!

8 Likes

Til å få frysninger av! Den mest bull meldingen ever for Softox, muligens side om side med godkjent oppstart av SIS.

10 Likes

Ikke få Grisen til å synge e-ordet…:stuck_out_tongue_winking_eye:

De har bra tro på dette prosjektet, ikke bare SDS men forsvaret i inn og utland.

4 Likes

Og i de kretser er det ikke akkurat mangel på kronasjer…

2 Likes

Synes det var en knallbra melding, bare synd den ikke var 100% bull. Dvs at den hjalp med å finansiere det de driver på med nå…

Synes dette er et godt steg på veien for Softox da. Burde gjøre det lettere for dem å sikre finansiering til resten også.

1 Like