Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Gjerne selge SIS for min del, heller det enn e- på dette stadiet. Selvfølgelig også med prosenter av salg frem i tid av slutt produktet.

Fatter ikke den holdningen. Alt handler selvsagt om pris, men fase 1 er ikke tilstrekkelig til å bevise effekt og da får man betalt deretter. SIS er det potensielt mest verdifulle eiendelen til selskapet. En emisjon med utvanning på 20% er peanuts kontra hva man risikerer å tape om arvesølvet skulle bli solgt for knapper og glansbilder.

I mine øyne er det essensielt at selskapet klarer å kjøre fase 2 for egen maskin. Bevise sensasjonell god effekt og få BP til å gå bananas av begeistring. Alt annet vil være en forspilt sjanse.

9 Likes

Kun inne med en lyttepost her for tiden. Skulle gjerne økt litt i dag, men andre disposisjoner forhindret det. Håper dere får godt betalt! Jeg tror det kommer mye godt nytt, og kanskje noen kaniner opp av hatten i morgen. På høy tid at de satt av en dag på å forklare caset til markedet.

7 Likes

Men h3nk1 da mister bull bullesen, har du solgt? Vet ikke om jeg skal ta det som et godt tegn eller ikke, men vil jo selvfølgelig ha deg med om det kommer en skikkelig opptur. Hvilket case er du mer bull på enn denne nå da?

Er jo spesielt at den bare går opp 5% på noe slikt. Jeg hadde noen aksjer. Men syntes den fortjener sterkere oppgang enn idag.

Meldte for lenge siden at jeg reduserte. Aldeles ikke solgt meg ut. Rett og slett fordi aksjonærmassen gjør r/r mindre attraktiv å sitte tungt lastet i fraværet av løste finanser og inntreden av flere proffe investorer.

Følger caset enda, men brukt mindre tid her på forumet. Ikke tenk på mine andre disposisjoner, hadde jeg kunnet hadde jeg økt forut for en etterlengtet kapitalmarkedsdag.

Like bull på teknologien og potensialet. Skal følge med i morgen!

5 Likes

Tar gjerne imot tips om du har andre spennende case jeg kan lese meg opp på. Er vel ikke hemmelig? Enig i det du skriver her forøvrig, men meldingen i dag, samt nærmer seg sis og svar på EU søknad, kunne jeg ikke dy meg, økte ganske bra. Så får vi se hvordan de løser finansieringen på sikt, men alle vekstselskap lever av emisjonen for å få råd til å utvikle seg, sånn skal det være og så lenge utviklingen er bra og fundamentale er i takt så er emisjon null problem.

1 Like

Selvfølgelig, det kan vi ta i andre tråder (du kan se mine disponeringer i «hva er din portefølje» tråden). Ville bare innom og si at jeg unner dere som er tungt eksponert en fortjent reprising (med eller uten meg) :crossed_fingers:t2:

Edit:

En uting på børsforum generelt er at folk snakker varmt om ulike case avhengig av egen eksponering. Det synes jeg lite om. Derfor er det hyggelig å se at et case man følger har positiv utvikling og gi uttrykk for det. Selv om man ikke er tungt inne på et gitt tidspunkt.

20 Likes

https://newsweb.oslobors.no/message/547056

1 Like

Q3 presentasjon som forventet, mye som vi vet, og mye bra snadder. Godt inntrykk.

Av R&D relaterte kostnader går nå ca. 60% til SIS.

Det er helt tydelig at selskapet nå ser på SIS som en større del, ja kanskje den største delen av produktporteføljen. Det er helt tydelig utifra hvor stor plass SIS får i rapporten og satstingen rundt det.

Det er fantastisk spør du meg. Før har hånddes-delen hatt størst fokus i rapport og live-presentasjon, sånn er det heldigvis ikke lenger… Ser virkelig frem til resten av 2021 og spesielt 2022/2023.

13 Likes

Noen som har link til presentasjonen i dag?
Skal vel være en live streaming fra den :slight_smile:

Thank you for registering for the SoftOx Solutions AS Strategy and Capital Markets Day, and our Q3 2021 results presentation on Wednesday the 17th of November 2021 at 09.00 to 12.00 (CET).

The venue for the meeting is meeting room Bonnevie at Technopolis, Martin Linges Vei 25, 1364 Fornebu.

For those of you attending the video presentation, please use the attached link; SoftOx presentasjon on Vimeo

Schedule:
09.00-09.10 Opening remarks from CEO Geir Almås
09.10-10.00 Technology platform and business strategy

10.00-10.10 Coffee break

10.10-11.40 Program areas for development
11.30-11.45 Finance
11.45-12.00 Q&A

Before and during the presentations, you can forward your questions to our email ir@soft-ox.com. We will answer most of the questions during the Q&A session. The remaining questions will for practical reasons be answered as soon as possible.

There will be served Coffee/Tea and some light snack during coffee breaks.

We are looking forward to welcoming you to our Capital Markets Day.

Med vennlig hilsen/Kind regards,

Kristine M. Rød

Økonomisjef/CFO

5 Likes

Ser ut som om de oppdaterte testresultatene er sendt.
“In Sweden, an administrative appeal to the dismissed first application is still in progress. In addition, a new submission for the Swedish market has been made following receipt of new test results that
accommodate the requests by KemI”
Også spennende "Our initial focus is on
the SIS project where we will together with DNB Markets actively search for an optimal partner to
continue the clinical development.
"

8 Likes

Bror Almås er på kjøperen

10 Likes

Hm, hos meg viser det 49k aksjer på Almhaug bolig. Noe for @pdx ?

Edit: Ser at Polsmannen og jeg har + abo, og Aaleby vanlig insider. Samme problematikk som tidligere her @pdx ?

Samme her

Skal undersøke :slightly_smiling_face:

Da var vi i gang! Håper at flere melder seg på etter hvert :slight_smile:

4 Likes

Synes Almås er god, setter selskapet og teknologien i perspektiv.

Edit:

Skiller SIS ut av selskapet og etablerer egen organisasjon - spennende og (trolig) riktig.

13 Likes

Morsomt å høre at de har signert flere NDA ifm partnerskap, og at Thomas Bjarnsholt har blitt ansatt i selskapet. Ting skjer!

10 Likes