Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Noen som har hørt igjennom aksjesladder enda? Har ikke hatt tid selv.

Er ikke veldig imponert over Aksjesladder.

2 Likes

Ja, Henriksen tror kursen kan eksplodere, trekker spesielt fram forskingen med FFI som veldig spennende og Nato. Han vil helst se at ledelsen blir mer profesjonalisert, men er bull på produktene. Han er ikke sikker på at kursen går enda, men at den vin gå virket han ganske sikker på. Trekker også fram Hemsedal news kan komme i desember så det er også en potensiell julekule. Han har kjøpt aksjer.

Nei, virket ikke som han hadde lest seg så veldig opp, men han pleier å lese seg opp etter han har kjøpt, så satser på at han blir mer bull og får inn mer informasjon om caset etter hvert.

En ting er hvordan de omtaler Softox, men syns mye av det de gjør investeringsmessig er merkelig. Jeg handler i hvert fall aldri basert på hva som sies i den podcasten. Skal sies at jeg har hørt svært få episoder! Mye mulig de kommer med mye bra i andre episoder.

2 Likes

Jeg personlig digger at det er Almås som er leder, da har vi gründeren med masse aksjer, som vi vet brenner for caset, kan selskapet og produktene godt og vil gjøre alt i sim makt for å være aksjonærvennlig, som man blant annet selvpålagt den høye striken på opsjonene. Også har ansatt profesjonelle folk i tillegg. Synes også Almås bare blir bedre og bedre

13 Likes

Takk for svar. Pleier ikke å høre særlig mye på de, da det blir litt mye rart. Men jeg vet de har mange lyttere som pleier å kaste seg på det de hausser opp, men det pleier jo som regel også å være veldig kortsiktig.

Uansett så er det jo bra at folk får høre om denne perlen, så de har mulighet til å sette seg inn i det selv👍

Har full tillit til Almås og er svært fornøyd med han. Jeg skulle gjerne hørt konkret hva som er roten til misnøyen i forhold til han. Jeg synes det er rått at han viser entusiasme, og jeg tror man skal lete lenge etter noen som brenner like mye for selskapet som han.

3 Likes

Eneste jeg kommer på er vel lovnader om gull og grønne skoger rundt desinfeksjonssalg, men der tror jeg at det er honest mistake. Er ganske fornøyd med han selv og han har forbedret seg ganske mye siden sommer 2020.

2 Likes

Han er jo utdannet jurist er han ikke, ingenting er vel bedre en det når de går igjennom alle de byrokratiske labyrintene.

All reklame er god reklame.
https://soundcloud.com/user-368296438/julekuler-og-nyttarsraketter?utm_campaign=social_sharing&utm_source=mobi&utm_terms=mobi_display_ads_experiment.low_floor_price%2Ctop_curators.top_curators

34:20

Det er et inntrykk av Softox på XI som er fullstendig sementert og gjør seg gjeldende i et jallastempel som har fått lov til å gro mose i snart 2 år. Forutinntattheten er til å ta og føle på, og den deles også av mr Henriksen. Som stort sett uttaler seg på sviktende grunnlag hva Softox angår og virker å ha plukket opp informasjon litt sånn på forbifarten. Av typen stykkevis og delt. Og rimelig mangelfullt.

Hadde en liten generell utblåsning tilbake i september på XI og en påfølgende diskusjon med nevnte Henriksen. Som ikke ga noen ytterligere signal om at det lå noe særlig kunnskapsbasert bak meningene.
Skjermbilde 2021-12-11 113959

13 Likes

Kanskje like greit å ikke få med den gjengen uansett. Det er ikke lenge til resultater på sis nå, og resultater snakker for seg selv:) helt enig i det du skriver, bra du tar litt tak.

1 Like

Husk at TTT. Oftere lengre tid enn hva som blir sagt fra deres hold. Hold ut

Huff Ja, det kan jo ta flere dager til vi får de endelige resultatene av luftmålingene, SIS må vi vente helt til i januar på,og samarbeidsavtaler vet vi aldri når kan dukke opp :crazy_face:

2 Likes

Når de riktige meldingene kommer kjøper de store aksjonærene og de institusjonelle investorene seg inn og overtar volumet fra traderene og kronerullerene fullstendig, kommer til å gå som en kule, low float🚀
Vil ikke stå utenfor da.

7 Likes

227 000 kr i måneden for å holde cystisk fibrose i sjakk!
Håper softox tar monopolet som dette kjipe selskapet, Vertex, har med sin overprisede medesin.

5 Likes

Påan igjen, respekt til Erik Martiniussen som står på sitt her!
“Skuffende at FHI ikke vil gå inn i debatten om håndsprit” Skuffende at FHI ikke vil gå inn i debatten om håndsprit

7 Likes