Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Eller onsdagen?

1 Like

Side 8: Softox Disinfection. 2021- Industrial partner?

Syntes det var en fin presentasjon og det er absolutt grunn til å tro denne kan få seg ett løft.

Ved første øyekast likte jeg denne sliden at de kan vokse videre innenfor de ulike kategoriene, men burde de ikke klare å liste opp litt flere konkrete muligheter? Var litt mange X-er

1 Like

De har satt “X” der fordi de ikke ønsker å avsløre for mye til potensielle konkurrenter. Mulighetene er identifisert.

4 Likes

EDIT: Det @h3nk1 sa

Akkurat det jeg har hatt inntrykk av også.

Må tydeligvis få satt av tid til å se mer enn bruddstykker av kapitalmarkeds dag, siden blant annet dette har vært avklart der :wink:

2 Likes

Hvor har du hentet dette gullet? Spennende :raised_hands:

Se lenger oppe i tråden https://soft-ox.com/wp-content/uploads/2021/12/Morning-Meeting-Presentation-for-SB1M_8.12.21.pdf

3 Likes

Sb1m har vel skiftet batterier flere ganger nå og kommer bare frem til at kan det virkelig stemme, for ett case??

Virker som det er mye SiS som fremkommer på presentasjonen å hyggelig at dansken som leder prosjektet er med, kan gi tanker om gode resultater så langt i forsøket?

4 Likes
2 Likes

God artikkel, helt ny.
“En studie omtalt i legetidsskriftet Lancet fant at over 670.000 mennesker i EU i 2015 ble syke som følge av fem stammer av antibiotikaresistente bakterier, noe som resulterte i anslagsvis 33.110 dødsfall”
Bra dette forskes på.

Er det ikke mulig at SB1M forbereder seg på en emisjon for SoftOx?

Selvfølgelig kommer den, det er bare et tidsspørsmål. Dette vet alle som sitter inne i SoftOx nå.
Hvilken kurs den kommer på er noe usikkert og hvilke meldinger kommer før den tid.

Ja, men jeg tenkte ifm presentasjonen som har blitt vist til lengre opp i dialogen. Fra morgenmøte 8. desember :slight_smile:

Nå får de lov å selge produktene i hele EU så inntektene kommer. Kunne også få mer lån så tror ikke emisjon er aktuellt nå nei.
Hemsedal rapporten kommer hvert øyeblikk og SBM1 jobber med en analyse av selskapet.
Så vent gjerne på en emisjon men den kommer ikke før på langt høyrer kuser.
Softox er trolig over 100kr før nyttår.

Uenig at emisjon ikke er aktuelt. Inntekter fra desinfeksjonsbiten (på et nivå som unngår emisjon) må være betydelige. Og det er de langt ifra pdd. Som CEO selv sa; det forventes ikke nevneverdige inntekter fra HINAS før om lenge. Vil tro de også har samme strategi i EU for å i det hele tatt komme seg inn i markedet.

2 Likes

Emisjon blir det nok helt sikkert, men jeg tipper på at den ikke kommer før mot midten av Q1. SiS Fase 1 skal inn først.

Airthings, Softox, Hemsedal kommune og FFI driver sammen forskningsprosjekt rundt bruk av alkoholholdige desinfeksjonsmidler og inneklima, og er kommet frem til viktige resultater.

2 Likes

Det er så absolutt ikke sikkert at det blir noen emisjon. Softox kommer til å inngå en eller annen form for samarbeidsavtale med BP selskap. Det kan innebære ulike former for finansiering.

1 Like

Da blir jeg veldig positivt overrasket. Ingenting er bedre enn det.