Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Ja ville vert kjekt om det skjedde noe her snart. Potensialet er enormt men mange som enda ikke har fått dette med seg.

Planen er å skille ut SIS og SDS, det vil få fram verdiene.

Vil ikke aksjonærene miste oppsiden da? Eller tenker du at vi får utbytteaksjer i de to?

Resultatene fra KEMI kan komme når som helst også.

Det koster litt å utvikle legemidler. Husk hver som er hovedaksjonær nå da, han vil garantert gå for en avtale som er aksjonærvennelig. Skiller de ut SIS og får inn en partene, la oss si softox eier halvparten og partner halvparten eller om de får royalties, så vil kursen gå mangegangern. SDS kan de muligens gi i utbytte. Det finnes så mange muligheter og alt er bull for oss aksjonærer, husk softox er verdt knappe 400mill nå.

1 Like

Synes samarbeidsavtale med Forsvaret i Norge og utlandet er spennende.
Potensialet for produkter og inntekter her er enormt, for lille SoftOx. Tror vi alle vil bli overrasket her !

6 Likes

Ble litt safedes-gurgling på meg igjen, og dro litt ekstra godt på bak i halsen. Sørget for å dra noen dråper ned på lungene for å sikre at coviden ikke tar knekken på meg. Ubehagelig, men anser fase 1 ferdig innkassert! :shushing_face:

Enn å selge softox på 36,35 mcap på 378,5 mill en liten månede før en revolusjonerende medisin er ferdig med fase 1, som tar antibiotika resistente bakterier. Og selger i tillegg med tap, 20 kroner under emisjonskurs. med flere triggere i vente. Er så typisk at man selger etter å hatt aksjer i lang tid på bunn også smeller det opp. Man selger jo ikke her, man selger på etablering under 35,- i såfall.

2 Likes

La de selge. Husk at det er noen som kjøper samtidig. Sistnevnte kommer nok best ut av det :sunglasses:

4 Likes

Nå må du passe deg for å stille kritiske spørsmål da får du menigheten på nakken…

Trodde menigheten holdt til i desert jeg, med deres kjære pastor​:joy::joy: blir en tøff dag, Putin har klikket.

Når får vi se hvem som virkelig er langsiktig i denne, får nok ut noen som blir skremt av dette, historisk har alle kriger vært kjøpsanledning.

1 Like

Skjønner ikke helt hvorfor en småsparer skulle selge i Softox fordi det er krig i Ukraina? Kan noen forklare det for meg? :raised_hands:

2 Likes

Vet ikke om det skjer, men frykt for børsras muligens. Historisk har det vært frykt og salg invasjons dagen også opp igjen, så muligens en god kjøpsdag. Nå er det vanskelig å komme seg ut av softox med volum da, så blir overrasket om den raser, men har gjort klar kjøpsknappen:)

Ja for min del er det uaktuelt å gå ut av Softox. Trygg havn føler jeg da. Ikke kommer jeg meg ut heller, så saken er biff :laughing:

Har man troa fundamentalt så er det jo heller ingen grunn til å selge. Da vil jo kursen gå opp på sikt uansett. Selger ikke på mcap 370 mill, bare nato støtten kan bli på 100 mill. Men det finnes mange nervøse sjeler der ute, så man vet aldri.

1 Like

Yes, men det er ny krig nå… Soft er et godt bet tenker eg mtp Nato spesielt men noen folk trenger å selge for å føle seg trygge, det kan jo forstås… Selv tenker eg det blir en veldig god kjøpsanledning men eg tar ærlig talt mye feil kursmessig… :see_no_evil:

Selge rett før en rekke gode nyheter er dårlig butikk

1 Like

Tror Softox kan være en aksje som faktisk går opp på uroligheter i verden.
Oljeselskapene vil også gå opp og Equinor blir nok en vinner snart over 300kr.

1 Like

Bli nok behov for sårskyll og salver som kan ta antibiotika resistente bakterier fremover ja, dessverre.