Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Så det der. 300% på én dag tar jeg når som helst :grin:

1 Like

Ja, all biotech er gruset, så skal bare en liten melding til før de skyter fart. 300% opp i softox er 1,7 mrd og kurs 160,-. Ingenting i forhold til potensialet og peers om fase 1 SIS går gjennom f.eks. Høres ekstremt haussete ut, men sjekk potensialet til SIS så skjønner man at det ikke er det. Men det skal komme seg gjennom faser først og ikke gitt at det vil gjøre det.

6 Likes

Og det var bare en fda approval?

Ja, for å sette igang fase 2b. NRSN:“Data from our Phase IIa clinical study confirmed that PrimeC is a novel therapy with the potential to help people with ALS and address a $3 billion market in need of a more effective treatment,” stated NeuroSense CEO Alon Ben-Noon.

Til sammenligning har SIS et forventet markedspotensialet på 940USDbn in 2027.

4 Likes

Noen som vet hvor mye aksjer en må ha før en er på topp 50 listen?

Sist jeg sjekket hadde plass nummer 50, 23 tusen aksjer

1 Like

Noe mange av oss som er long vet veldig godt :slight_smile:

Suverent gjort av softox. https://anbudstorget.no/anbud/transport-av-10-paller-håndesinfeksjon-fra-kristiansand-til-gardermoen-trandum-leir

Donert 10 paller desinfeksjon til Ukraina

26 Likes

Softox skulle vært klart med swis og SBE. Kunne komme godt med i Ukraina også.

Lurer på om Kiiltoclean er like solidariske og sender 10 paller med Antibac til å lage molotovbomber av :slight_smile:

1 Like
1 Like

10 pallar 🤌

Man hjelper alle der man kan,. Hvis man først skal sammenligne, hva er mcapen til embracer group? Her er det vel han som privatperson som har støttet med penger som så mange andre og jeg hyller alle som hjelper det de kan og der de kan og med hva de kan.

1 Like

Fra prospektet til Soft-ox 2021
“recent studies have shown that SBE is significantly more effective than competitors against Pseudomonas aeruginosa and Staphylococcus aureus, the most common bacteria in chronic wounds”

Those most at risk include patients in hospitals, especially those:

  • on breathing machines (ventilators)
  • with devices such as catheters
  • with wounds from surgery or burns
6 Likes

Desinfeksjon er et sidespor/bonus imo. Det er på sårbehandling på både mennesker og dyr SoftOx vil kunne skalere opp og virkelig kapitalisere :rainbow:

2 Likes

Hva er det du ønsker å formidle med innlegget ditt?
For meg blir det ganske spesielt. Kan være greit at du utdyper slik at det ikke blir mistolket.
Slik det står nå viser du til en mer bemidlet person og gruppe som har gitt et flott bidrag til en god sak, for å sette en annet potensielt bidrag (vet ikke om det stemmer enda) i et dårlig lys i form av at det er for lite/dårlig.
Hvis det er er tilfellet er posten din meget flau, skammelig og respektløs. Men kan være jeg tar feil.

9 Likes

Ser Nordnet og Nordnet livsforsikring er høyt oppe da det er samlekontoer. Godt mulig noen innunder disse kontoene ville vært top50 alene…

Jeg har IKZ, og ville vært inne på Top50 :slight_smile:

Tipset E24 og VG om dette. Softox har fått mye drit/uflaks velfortjent og noe mindre fortjent, så synes de fortjener oppmerksomhet når de viser storsinn også. De gjør ikke noe for å fremheve dette selv, noe som er bra for dette skal være for å hjelpe de som sliter i Ukraina og ikke for å fremheve/reklamere seg selv. Så får vi håpe de får en notis, i det minste for at det kan hjelpe med å finne transport, men også inspirere andre bedrifter til det samme. Om noen kan hjelpe med noe, så bør de forhøre seg med rette instanser om det er behov for deres hjelp.

6 Likes

Lurer på hvorfor ikke Soft-ox tar i bruk Twitter mer, for å annonsere snåevents som dette, nyansettelser osv