Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Har hele tiden trodd Softox ikke kunne shortes da det tydelig kommer frem her at de ikke kan. Så når de villeder så til de grader kan godt gebyret økes enda mer!

Lurer på hva de bruker som gjør såret gror så fint? :wink:

2 Likes

Blir lagt ut opptak senere

Forsto det slik at et opptak blir lagt ut etter møtet?

1 Like

Takk :kissing_heart:

1 Like

En liten studie på kostnadsbesparelse ved bruk av hypoklorsyre i infiserte sår.

1 Like

Norskutviklet teknologi mot antibiotikaresistens? - Debatt og kronikk - Dagens Medisin

16 Likes

Forsto det sånn at det er muligt å få ned kostnadene med 24 til 56% alt ettersom type sår. Dette er helt ellevilt med tanke på hvor Mangen billioner dollar helseindustrien bruker på å behandle kroniske sår, eller sår generelt i året .

Med all den oppmerksomhet Soft-ox får i disse dager lover dette godt for framtidige partnere og founding fra organisasjoner og det offentlige når det viser seg at produktene til softox kan medføre betydelige besparelser.

11 Likes

Får håpe på ein drøss med utanlandske investorer som vil kjøpe seg inn her etter presentasjonen i dag. Det er ikkje akkurat noko kjøpspress i aksjen om dagen… Kursen droppar litt for kvar dag som går…

2 Likes

Det er en stor anerkjennelse å få presentere et produkt på EWMA.

1 Like

Det er ikke en investor-arena som det ble presentert på - ikke ha for store forhåpninger om det.

He, he. Nei eg er klar over det. Men om berre ein eller to deltakar på konferansen skulle kjøpe aksjar vil me jo kunne flytte kursen fleire kroner med den omsetninga som er i selskapet om dagen :wink:

Her kan softox snakke opp produktet sitt rett til målgruppen og og hele det internasjonale forskningsmiljøet, de som driver med innkjøp i helsevesenet ect .“nurses, doctors and other healthcare professionals working within wound care. Every year, all these people are brought together at the annual EWMA Conference”. Økt oppmerksomhet mtp partnere, BP, founding og investorer.

10 Likes

Jeg er enig i dette du skriver. Kunder, partnere osv. er der… men det er nok ikke slik at tilhørerne ringer til megler (som de kanskje aldri har gjort før) og vil kjøpe aksjer i et lite filleselskap i lille Norge av den grunn.

1 Like

12 Likes

Q1 2021 Presentation recording_1? Mens vi venter på opptak fra Paris så er det ikke feil og se q1 presentasjon på ny. Det gjør hvertfall meg overbevist om at jeg har pengene på rett sted :crossed_fingers:

4 Likes

2022 skriver vi nå. Presentasjonen er 2022 men linken sier 2021.

Det har du rett i. Går du inn via Softox sine sider står det 2022 mener jeg. hva som står i en link er sånnsett lite relevant når innholdet er rett.

1 Like
1 Like

Tror jeg sender en mail til Gründer og daglig leder Kristian Solheim. Dersom han har lyst til å spare penger og beholde sine ansatte, og at de skal forbli friske så er vel valget enkelt.

11 Likes