Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Er vel akkurat nå man skal akkumulere hvis man har troen da! Jeg klarer ikke dy meg på disse kursene iallefall. Nå kommer jo SWIS-02 resultatene any day :smiley:

https://newsweb.oslobors.no/message/528514

8 Likes

Det blir seige dager fremover til melding foreligger. Kommer Swis 02 inn under forventning blir det fryktelig videre også.
Hadde vært jævlig bra med gode resultater hvor de attpåtil hadde slengt i bordet en avtale med partner for SWIS. De har et godt nettverk og vil tro det jobbes for å finne partnere med SWIS både fra Softox og CoopMed.

5 Likes

Vet ikke helt tanken med Coopmed man kan se ut som om de har tenkt å legge inn anbud etter vært som de blir utlyst rundt om i EU og det blir veldig mange bekker. (Kan nesten se slik ut med tanke på de skulle levere inn anbud i Stockholm og ikke Softox selv.)

Noen selger seg ned, og man så det samme i midten av mai da den gikk ned til 46 for så å sprette rett opp til 50 igjen. Den gang var det vel den schizofrene kontoen til Danske Bank og Pensjonsordningen. Salgspresset kan avta om 10 minutter eller en uke. Da vil den sige oppover i stedet. Nå er det jo fiske som gjelder for dem som måtte ønske det.

3 Likes

Er nok Coopmed som legger inn anbudet i Sverige.
"Skal der nu laves et tillægsanbud, der jeg er inviteret til at give input på nødvendige rettelser. "
Coopmed.

1 Like

I forhold til CoopMed tror jeg at de samarbeider med Softox først og fremst for sårproduktene. Så er det også naturlig at de jobber med Safedes.

Hvor fant du det sitatet?

23 Likes

Veldig bra hummels. Hvor i all verden finner du slike meldinger? Egne familiemedlemmer innvolvert? Strålende, terningskast 6

Hvis det fremdeles skulle være noen tvilere i denne tråden, så vil jeg anbefale å logge inn på ffi.no og søke på softox. Her får du en veldig nøktern beskrivelse på samarbeidet. Med nøktern, så mener jeg at ingen seriøse forskningsinstitusjoner vil forskuddtere noe som helst i forkant, men det er åpenbart at ffi ser på dette samarbeidet som særdeles lovende.

3 Likes

Denne fant jeg på Facebook gruppen SoftOx Solutions investors. Fin gruppe.

3 Likes

Sorry, er ikke på FB, men det er kjempefint at du deler info derfra på denne tråden. Veldig bra, takk.

1 Like

Håndsprit er jo brannfarlig, så Softox burde jo ha lett match i markedsføring ombord i skip, danskebåten, ferger, osv.

Om et stort lager med sprit på plastflasker tar fyr så er det jo katastrofe.

Her er info fra Tryg:

5 Likes

På danskebåten :laughing::sweat_smile: hehe, men poenget ditt står absolutt.

Skal ikke kimse av danskebåten! :man_dancing:

Men la oss si all persontrafikk til sjøs - ferger, cruisebåter, osv.

Det er jo et enormt marked hvor brannfare alltid er høyt på agendaen. Og et marked hvor mange norske selskaper er store.

Og når forsikringsselskaper advarer mot håndsprit, på grunn av brannfare, som vist i videoen over, så burde det være grei skuring å ta kontakt med de av disse som forsikrer skip, så vil de sannsynligvis anbefale spritfri desinfisering til sine kunder, da det reduserer deres egen risiko for tap.

3 Likes

Heller Noroviruset som vil bli inngangsbilletten der, skal ikke mange utbrudd til så blir det billig med alternativ til sprit.

Åehh så jeg gleder meg til vi kan slutte å diskutere den gørr kjedelige håndvasken til Softox…

8 Likes

Enig der! Det gledes til diskusjonene består av SBE, SWIS og SIS… Og de gode resultatene av studier og avtaler som inngås.

1 Like

Den er grei, men markedet for desinfisering og alkoholfri desinfisering kommer til å bli enormt mye større enn det noengang har vært de neste årene.

Og der er Softox godt posisjonert.

Så ingen grunn til å undervurdere potensialet der.

Selv om andre muligheter prøves ut.

Desinfiserimg kan godt bli selskapets hovedvirksomhet til slutt.

Og det kan bli meget lønnsomt.

Noen som har noen tanker om at vi nå kan se utlænninger som Ubs Switzerland på top 50 listen å Bofa Securities Europe på kjøpslisten?

2 Likes