Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Det trenger vel ikke være salg over børs, men «krysninger»? (Evnt begge deler)

Bør jo allikevel vises igjen på listene. Aksjene kommer fra en plass og det krever 23k aksjer i et jafs å eventuelt gå fra å befinne seg like under topp 50 til plass nr 29.

Bør komme noe info om SIS i morgen. Her virker det som om de er på etterskudd. Vi er tross alt snart i mai. Hadde vært fint å vite hva det skyldes.

På etterskudd? “Safety-wise, these results are of outmost importance to SoftOx, as it provides excellent grounds for pursuing safety testing in humans as planned in Q2 2021,” says Medical Director at SoftOx, Glenn Gundersen. "

2 Likes

Det har vært kommunisert mars/april. Mars fra Bjarnsholt og april fra softox tidligere.

De melder heller ikke oppstart av studier.

”Vores forhåbning er, at denne sikkerhedstest i grise betyder, at man kan gå i gang med at teste i mennesker i løbet af foråret. Hvis alt går, som det skal, kan det potentielt være i marts måned, man går i gang med fase 1, hvor man skal vise, at behandlingen er sikker i mennesker,” siger Thomas Bjarnsholt.

Her nevner Bjarnsholt til og med mars. SoftOx har vel sagt Q2 hele veien?

Men nå får vi vel kanskje en oppdatering i dag.

1 Like

Kan bli solgt fra noe lignende som kapitalforsikring i Nordnet zero, bare i danske bank. Reduserte ikke danske bank beholdningen en del forrige uke?

Rart om de ikke melder oppstart. I forhold til SWIS og SBE meldte de kanskje ikke om oppstart, men meldte om regulatoriske godkjenninger for å kunne starte opp.

Det er vel gjerne det vi venter på her også, slik det ble meldt for SWIS og SBE - godkjennelse fra National Committee of Health Research Ethics (NVK).

HINAS - innkjøp sykehus, hvordan ligger det an? Når forventes børsmelding her? Tror dere det kan gi noen prosenter på kursen?

Slutten av juni sånn omtrentlig. Blir ekstremt overrasket om HINAS-avtale ikke blir møtt med krutt rent kursmessig. Vil være en milepæl i selskapets historie, hvor Softox er sikret millioninntekter de kommende tre årene samtidig som at det er det endelige beviset på at man har lykkes med å kommersialisere produktet.

4 Likes

I underkant av 5k aksjer opp til kr 60. Helt absurd lav omsetning. Den avventende stemningen er til å ta og føle på. Ingen som helt vet hva morgendagen bringer. Om den snur trenden eller om desinfeksjonsgjengen får mer vann på mølla.

Inntektene bør ha økt ganske betraktelig fra et lavt nivå i Q4, hvertfall %-messig, og det er jo et viktig signal at det sakte men sikkert går rett vei.
Q4 var sånn sett et dårlig kvartal med en ekstrakostnad på feilmerking samt dårlig salg.
I Q1 vet vi at antall distributører har økt (XXL, Meny, bunnpris, Anue, etc).
Plussresultat på bunnlinjen kan man se langt fra, og håper at de som forventer plussresultat har solgt seg ut for lenge siden. For min del er jeg mest spent på SWIS som forhåpentligvis nærmer seg LOA på 100% og klargjøring til salg. Bare det i seg selv bør slå ut mange kroner på aksjekursen.

Angående desinfeksjon må jeg bare få si hvor utrolig fornøyd jeg er med produktet! Jeg fant en liten 50ml sprayflaske som jeg bruker til å helle på Safedes fra de 1L flaskene. Kunne aldri falt meg inn å bruke håndsprit like hyppig som det jeg bruker Safedes.

9 Likes

Andre som venter på å bli sluppet inn?

Sitter du klar 24 timer før det braker løs?

Trodde det var torsdag i dag :upside_down_face:

3 Likes

Nei, du må nok sove en gang til…

1 Like

Jeg har opplevd dette litt for mye siste året, og foretrekker å kalle det hjemmekontorsykdom framfor demens :slight_smile:

5 Likes

SoftOx Solutions AS: First Quarter 2021 Results

SoftOx Solutions AS first quarter 2021 report attached.

https://newsweb.oslobors.no/message/531517

2 Likes

Salget opp fra 600’ til 1,5mnok. Syns jeg traff bra med den samt tipping på cash-beholdning

1 Like