Dette er vel i hvert fall noe som bør stå på innkjøpslisten til Italia, Spania ++++
Spent på produksjonsoppstart, levering og hvor mye de kan produsere av denne… Fantastisk!!!
Å de medlinger som kommer er inge “bara kasta ut før att melding”
SoftOx
Er denne fortsatt et kjøp på 104 ? Vurderer fylle opp mere.
mcap er 750 mill… svaret er JA!
Altså se omsetningen på denne. Burde gli rett bort fra Merkur asap, det vil gjøre den tilgjengelig for mange fler også
Ja, går jo riktig vei det her!
Jeg så to store poster på slutten en på 103kr og en på 105kr… de ble trukket…
Ikke feil å stenge på hod og rekordomsetning
Kan sitere samtlige norske biotech på at det blir utsatt noen år til
Det jeg er spent på nå er en oppdatert analyse fra Arctic. SoftOx hadde presentasjonen der i dag, som sikkert alle har fått med seg. Meget bra. Skulle tro det kommer en oppdatert analyse innen kort tid. Analysen som er nå har ett kursmål på 100,-. De har lagt til grunn salg av 5000 flasker pr. dag. Nå er dette økt dramatisk til 15.000 flasker innen kort tid og ytterligere økning til 45.000 pr. dag i løpet av mai en gang… Det har skjedd mye annet også siden den analysen kom ut. Bare å se på børsmeldinger siste ukene.
Denne har tatt over for meg som gode gamle Funcom . Det har også blitt som en hedge i disse koronatider :). Har ett snitt på 38,-. Sikret litt gevinst på mandag, solgte 30% på 92,50. Begynner å nærme meg 200% fra inngangskurs, men litt lavere avkasting siden jeg har solgt litt.
Extremt spännande tid framåt. Dagens avslut var väldigt stark och tyder på möjligt stark start imorgon tipper jag.
Kan komma mycket spännande meldinger fortlöpande nu.
Ja, i første omgang venter vi på positivt svar fra Sverige. ;-))
Den är jag också MYCKET spänd på.
Får gärna ta över Funcom minus pump and dump syndrom.
Tips: Sjekk ut enda mer diskusjon i tråden om SoftOx for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Prøv gratis i 7 dager ved å trykke her
Har du aksjer i SoftOx?
- Ja
- Nei, men vurderer å investere
- Nei, ser ingen grunn til å investere
0 stemmegivere
Hva er MCAP på 100?
7,7 mill aksjer * 100 = 770 mill
SoftOx ned nå. Sikkert mange som tar utbytte til ekstra kviklunsj i påska. Hva vil den ende på tro?