Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Dette er vel i hvert fall noe som bør stå på innkjøpslisten til Italia, Spania ++++
Spent på produksjonsoppstart, levering og hvor mye de kan produsere av denne… Fantastisk!!!

5 Likes

Å de medlinger som kommer er inge “bara kasta ut før att melding”

3 Likes

SoftOx

image

3 Likes

Er denne fortsatt et kjøp på 104 ? Vurderer fylle opp mere.

1 Like

mcap er 750 mill… svaret er JA!

1 Like

Altså se omsetningen på denne. Burde gli rett bort fra Merkur asap, det vil gjøre den tilgjengelig for mange fler også

2 Likes

1 Like

Ja, går jo riktig vei det her! :smile:

2 Likes

15 min forsinket

image

image

image

Fasit:
Nice den fake posten på 110. Hvorfor er sånt lov?

2 Likes

Jeg så to store poster på slutten en på 103kr og en på 105kr… de ble trukket…

Ikke feil å stenge på hod og rekordomsetning

3 Likes

Kan sitere samtlige norske biotech på at det blir utsatt noen år til :stuck_out_tongue:

1 Like

Det jeg er spent på nå er en oppdatert analyse fra Arctic. SoftOx hadde presentasjonen der i dag, som sikkert alle har fått med seg. Meget bra. Skulle tro det kommer en oppdatert analyse innen kort tid. Analysen som er nå har ett kursmål på 100,-. De har lagt til grunn salg av 5000 flasker pr. dag. Nå er dette økt dramatisk til 15.000 flasker innen kort tid og ytterligere økning til 45.000 pr. dag i løpet av mai en gang… Det har skjedd mye annet også siden den analysen kom ut. Bare å se på børsmeldinger siste ukene.

Denne har tatt over for meg som gode gamle Funcom :heart:. Det har også blitt som en hedge i disse koronatider :). Har ett snitt på 38,-. Sikret litt gevinst på mandag, solgte 30% på 92,50. Begynner å nærme meg 200% fra inngangskurs, men litt lavere avkasting siden jeg har solgt litt.

5 Likes

Extremt spännande tid framåt. Dagens avslut var väldigt stark och tyder på möjligt stark start imorgon tipper jag.
Kan komma mycket spännande meldinger fortlöpande nu.

1 Like

Ja, i første omgang venter vi på positivt svar fra Sverige. ;-))

2 Likes

Den är jag också MYCKET spänd på.

Får gärna ta över Funcom minus pump and dump syndrom. :grin:

3 Likes

Tips: Sjekk ut enda mer diskusjon i tråden om SoftOx for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Prøv gratis i 7 dager ved å trykke her :slight_smile:

Har du aksjer i SoftOx?

  • Ja
  • Nei, men vurderer å investere
  • Nei, ser ingen grunn til å investere

0 stemmegivere

2 Likes

Se på denna liksom!

1 Like

Hva er MCAP på 100?

1 Like

7,7 mill aksjer * 100 = 770 mill

2 Likes

SoftOx ned nå. Sikkert mange som tar utbytte til ekstra kviklunsj i påska. Hva vil den ende på tro?

1 Like