Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Var det ikke nevnt at HINAS anbudet kom før påske?
Uansett bør et tilslag der være en svært effektiv døråpner for tilsvarende markeder i EU!

Nye avtaler skal være på plass 1. april (ble utsatt), hvor selve anbudet bør legges ut i disse dager.

Då er i alle fall produktet på plass i nettbutikken til XXL. Blir spennande å sjå salgstala for Q1 2021 når me kjem så langt.

Liker spesielt godt dette utdraget fra teksten i produktbeskrivelsen:

Oppfyller kravene i håndhygieneveilederen til FHI.

10 Likes

Håper du kan avklare en annen sak for meg også:

Er det riktig at Sparebank1 må vente en bestemt tid etter at emisjonen er fullført, før de kan komme med sin analyse? Mener å ha lest noe om dette.

Jeg har basert på kommentarer fra andre oppfattet det slik at Sparebank1 tidligst kan ta opp dekning/komme med analyse 6 uker etter emisjonen. Men jeg har ikke dobbeltsjekket om det stemmer.

I tilfelle så spørs det om det da regnes etter vedtatt emisjon, eller tildeling av aksjer.

1 Like

Litt lett blanding i bildegalleriet til XXL. Men knall at de er på plass.
image

2 Likes

Det vet jeg ikke - beskjeden vi fikk fra selskapet og Sparebank1 på Q3 presentasjonen er at det kommer en analyse i løpet av Q1 2021.

Koser seg xD

image

2 Likes

Da har jeg vært på XXL og kjøpt Assist Hånddesinfeksjon. Det luktet svakt eddik og det var mer behagelig enn lukta av dårlig hjemmebrent.
Ei jente på 12 år i familien er veldig plaget med kviser på begge kinn. Skal behandle kun det ene kinnet over tid for å se om det blir forandring. Hvis kvisene på kinnet forsvinner, da er det rett til avisa med jenta. Skal gi beskjed her på forumet om det funker eller ikke.

22 Likes

25% beholdning inne. Ser ikke ut til å få så lavt eg vil. Men men

Og nå : god helg :clinking_glasses::+1:

2 Likes

Skal kjøre et lignende eksperiment selv, har et sår som gror litt dårlig. Skal se om AntiVir kan hjelpe.

Vet at @Hypergris hadde suksess med noe vorter og AntiVir, stemmer?

4 Likes

Antikvis blir nok en bestselger blant fjortisene skal du se

4 Likes

Voldsomt så mye dette produktet skulle fungere mot da. Kanskje den tar analkløe også? Kan dokumentere med bilde hvis det er ønskelig😎

7 Likes

Sier ikke at det virker, men Fase 1 mot kviser starter i helga.

3 Likes

Husk før og etter bilde så vi kan søke FDA-godkjenning allerede til neste helg :ok_hand:t2:

5 Likes

Skal selv starte opp et kombinert fase1+2+3 prosjekt på en vorte på en av fingrene til kona. Klaga nå i ukesvis men gjør ingenting. Nobrainer å prøve AntiVir! :+1:

1 Like

Hvordan gikk det @Konamixx? :face_with_monocle:

Gikk hva? :thinking:

Det er jo det som er the beauty med dette, fungerer på alt!:ok_hand:

Om et par år står vel AntiVir på denne listen

5 Likes