Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

da asosieres lukten med rette ting fra før av, det er bra

1 Like

Hold oss oppdatert :+1:

1 Like

Hvilen apotekkjede?

1 Like

Apotek 1

1 Like

Får bare håpe at hendene ikke blir “badehender” etter bruk :crazy_face:

1 Like

Max 1 pr stk på apoteket jeg var innom. Den lukter jo jævlig, men hendene føles b edre enn ved bruk av sprit når driten har fordampet. Ser dog at du må ha hendene våte i 60sekunder, som er vesentlig lengre enn ved bruk av sprit.

1 Like

30 sekunder. Fordeler og ulemper er det jo med alle produkt…

Står Minimum 60 på pakningsvedlegget.

1 Like

Hovedfordelen med softox er at den er alkoholfri. Alle som har brukt sprit daglig vet at man blir tørr på hendene.

Dette står på pakningen: Tørker ikke ut huden selv etter gjentatte påføringer daglig .

Edit: Softox står det 60 sek. Spritbasert antibac som jeg har er 30 sek. Så litt lenger tid med softox, men man slipper tørre hender :slight_smile:

1 Like

Ja :slight_smile: har fulgt softox siden den var i 30kr. Dobbel virketid av antibac med alkohol er vel den eneste negative konsekvensen av produktet slik jeg ser til nå. Hvor viktig denne tiden er for helsepersonell er det få som har satt spørsmålstegn ved. Uansett så er dette et veldig godt alternativ og passer ikke minst svært godt inn i barneskolen, barnehagen, på fly osv.

3 Likes

Ja det er faktisk 100% økning ift antibac, men man slipper tørre hender. Og virus-beskyttelse får man på kjøpet. Hva vil en som bruker slike flasker mye velge?

2 Likes

For folk som faktisk har eksem og denslags plager er det jo en nobrainer å prøve safedes ihvertfall.

Og mange vil vel ønske å teste noe nytt.

5 Likes

30sec eller 60sec same same i min värld. Är väl motsvarande att tvätta händerna med såpe tidsmässigt.
Tror aldrig jag sett någon stå å gni in motsvarande sprit variant i 30sec.

3 Likes

Går endel fina poster image

2 Likes

Noro virus? common, bruk hodet som innkjøpsansvarlig innen helse…

Fin oppgang på slutten av dagen. Er det noe lurt på gang?

1 Like

Snart ny melding her nå.

1 Like

Ja bør høre noe fra naboene snart

1 Like

Grunnen er nok at folk ser at de har fått produktet ut i butikk. Stor milepæl!! Dette har de jobbet med i mange år, bare å gratulere Softox. Kursen begynte å gå i dag når folk la ut bilder og info om at produktet var å få kjøpt på apotek 1. Ser jeg la ut bilde kl. 14.14 og EA kopierte det til XI. Kursen begynte for alvor å gå etter det. Kanskje tilfeldig, ikke vet jeg. Selv så jeg bilder på facebook gruppa, “løp” da til apoteket selv.

4 Likes

Ble bra med diskusjon på XI, så syntes det var greit å dele bilde. Stakk selv å handla en flaske for å teste.

2 Likes