Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Tja, ikke for min del iafall. Kl 1918 ble følgende postet på Hegnar: “ser i dag at Antibac også lanserer spray og wet wipes alkohol fri under antibac proff. rettet mot : leger, tannleger og industrien . gå in og google Antibac alkolfri og se selv. :-)”

Jeg googla og fant dette produktarket. Som jeg La ut her. Så fikk jeg heldigvis kjappe gode svar.

Jeg er selv aksjonær i softox, ble litt gira!

2 Likes

https://antibac.no/datablad/#content

Du kan søke i databladene til antibac her.

Forsøk forskjellige søkeord, så legger jeg ikke føringer for hva du ønsker å finne ut av:)

1 Like

Så for meg svenskemelding, økt produksjon og ekstreme salgstall med så mange nye meldinger. Var ikke noe nytt nei :sob:

1 Like

Litt skrantende volum å finne noe teknisk på, desverre. Men, eg roter no frem litt klinkekule visdom likevell, :yum:

Om eg legger godviljen til, noe eg besitter rikelig av, så tenker eg at softox kommer til å få en reaksjon opp ila kort tid, tenker enten idag - førstkommende onsdag ca.

Men som nevnt er det ikkje veldig mye tyngde i volumet, men caset er hot, har mange øyner på seg osv, eg tror kanskje det kan være nok :man_shrugging:

Uansett veldig spennende, happy børsday, håper det går veien :v:

3 Likes

Skikkelig stirrekonkurranse.

1 Like

Haha kan man säga. Boring handel

Er det noen her som har sendt mail til selskapet om det kommer drypp av info om salg/inntekter på årsrapporten i slutten av mai?

Har väl vart snack om att Almås har sagt att de ska komma med nå tal. Men när har jag inte aning om . Borde ta och lyssna igenom casten en gång till.

1 Like

Eneste de har sagt angående dette er fra artikkelen linket under. Da venter jeg ikke noe nyheter om det på rapporten 31. mai. Da får jeg heller blir positivt overrasket. Drive å sende mail om den minste ting er bare tull.

Almås vil ikke si noe om salgstallene foreløpig, men regner med at de vil gå ut med bruttotall før kvartalsrapporten for andre kvartal.

1 Like

Funker softox teams linken for dere?

Jepp starta precis att lyssna på den. :slight_smile:

ja, velg web version og join anonymous

Funket ikke på min mobil men på pc gjør den

I mitt relativt uerfarne aksjehode er situasjonen slik: Aksjen gikk med store klyv drevet av ekstremt hyppige børsmeldinger. Når disse blir sjeldnere, selv om det fundamentale definitivt er styrket, slutter folk å hive seg over aksjen. Nå har noen glemt aksjen og gått videre, noen er ferdighandlet og venter på det vi håper kommer, og noen selger seg ut enten av utålmodighet eller fordi investeringsstrategien er raske penger i volatile aksjer. Jeg kjenner på min magefølelse at jeg ikke har noe hastverk med å selge aksjene her akkurat nå, fordi jeg tror det fundamentale vil føre til en solid opptur før aksjen rekker å synke særlig mye mer. Men det kan jo vise seg å være helt feil, vi får se:) Nå har jeg slått meg til ro med å vente på at de kan vise til tall som forhåpentligvis starter en ny reprising. Lykke til alle medaksjonærer!

7 Likes

Det er som du sier, nyhetstrømmen var ekstrem så gikk den til nærmere null. (Men den siste nyheten kom egentlig nesten en måned før guidet.)

Så nå er markedet litt sånn:
image

2 Likes

Enig i det du skriver her. I denne aksjen er det etter alle solemerker de tålmodige som nå vil få godt betalt. For mitt vedkommende er det såpass godt dokumentert at markedet tar unna det softox produserer at jeg ikke er i tvil om at Q2 tallene blir gode. Når de kommer er uvisst, men de føyer seg inn i rekken av potensielle triggere utover sommeren/tidlig høst.

• Årsrapport 2019 - potensielle guiding
  • Bekreftelse på ytterligere økt produksjon
  • Generalforsamling i juni - potensielt over på hovedlisten/access
  • Q1 presentasjon med mulig videre guiding
  • brutto Q2-tall
  • EU-godkjenning

Det var hovedtriggerne jeg kom på i farten, videre vet vi og at selskapet har overrasket før :blush:

2 Likes

Ingen kan anklaga SoftOx för att haussa kursen.
Mycket de kunde gjort om de ville göra de. För ex formulert PM helt annat. :slight_smile:

Hvorfor skal de hausse kursen? De trenger ikke penger og de selger alt de produserer til Norge og Sverige.
Og det uten at produktet nesten er å oppdrive i detaljistledet. Det tyder på at mesteparten forsvinner til institusjoner, som også er målgruppen til Safedes.

Ved mangel på varer prioriterer Antibac naturlig nok leveranser til helsevesenet.

I tillegg har kursen gått 500% på noen månder, så aksjonærene er sikkert også fornøyd

1 Like

Precis det jag påpekade att de inte haussar kursen genom att tex formulera överskrift så det skriker SUPER BRA.
Och då kan ingen anklaga dem för att haussa kursen för det behövs inte.
Var ment som en poäng och inget de borde göra. Endel bedrifter framhäver sina PM på ett mer haussar sätt.

Har gått såpass med volum fra 80-110 at det sitter nok en del aksjonærer som tripper utålmodig etter neste reprising av aksjen. Uansett ingen grunn til å ikke være strålende fornøyd med tingenes tilstand. Markedet vil nok skjønne til Q2/Q3 at den virkelige Corona-gullbaren ikke er Plexit, men Softox.

1 Like