Midelfart solgt de siste 360k i SOMA, har solgt hele beholdningen på noen dager uten å påvirke prisen særlig, det er interessant. Det er kjøpere med ønske om volum.
Jarstein er faktisk ute på en kort jobb, er på feltet nå.
Spoten er i praksis utsolgt for AHTS, kan ikke huske å ha sett det i april før. Drott/Prosper ser ut til å bli ledige til helgen.
Herlig å se at det er utsolgt, men det kommer mange inn ila uka ser jeg. Hadde vært deilig å holde presset oppe utover våren!
Ja er litt ulikt på sidene nå mtp hvor mye jobber dte er også, men ser ut til at det kan være litt jobb også de neste dagene som skal påbegynnes.
Får du westshore til å virke nå?
Westshore ser ut til å ha gitt opp spotoppdateringen- bruker disse- det er fascinerende hvor stor forskjell det er på de dog så alt må tas med en klype salt:
Braemar Offshore
IG Offshore
Pareto LIVE
Fearnley LIVE
Hagland market
Samt Solstads hjemmeside
Kommentar kontraktsmelding Fortress:
https://osvnyheter.no/osv-nyheter-uke-16-13-19-april-2026
Fantastisk bra! I dag er 13/4. Tror du har skrevet 15/4 
Ja se det-og 15.5 på den over- mandag gett!
Jarstein forlenegt til 17.4
Kommentar i FA. Ikke tilgang, men vi vet jo sånn ca hva det står.
Står akkurat det samme som i min sak som de muligens ble tipset om av meg + de har en setning som er interessant 
“I markedet ventes det flere riggflyttingsoppdrag fremover, noe som kan bidra til at det fortsatt blir perioder med lav tilgjengelighet av skip eller et utsolgt marked.”
Drott inhouse 10 dager
Prosper jobb for well fra søndag
Jarstein tilbake til kai
Snart 3 ledige CSVer nå:
Jarstein er ledig nå i Norge
NAvigator ledig nå i Brasil (Skal på 450 dagers kontrakt senere i Q2)
Mermaid ledig i begynnelsen av mai, Norge
Ikke krise men spesielt Jarstein skulle jeg gjerne sett på en lengre jobb nå, så kan heller Mermaid jobbe csv-prosjektspoten. Prdd oppveies dette med AHTS-ratene og vel så det heldigvis.
EDIT:
Ranger fjernet fra spotlisten i Australia nå…ligger for anker just nuh.
Danske BAnk med nye kursmål på flere oljeserviceaksjer deriblant DOF, SOMA og SUBC:
https://osvnyheter.no/osv-nyheter-uke-17-20-26-april-2026