Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sonic (prev. FTM)

Takk som deler :blush::pray:

1 Like

Hva tenker folk her, åpne en ny tråd kalt Sonic eller rename følgende tråd til “Sonic (prev. FTM)” slik som den listes på CMC?

3 Likes

Helt klart denne! Fåreløpig liker jeg bedre Fantom og Ftm enn Sonic og S. Men navn trenger av og til litt tid :wink:

3 Likes

https://x.com/naveencypto/status/1896972658769895697?s=46&t=EuRKLyvKQUbDPLSmYZ2s_g

For alle som ikke har fått med seg Fee Monitzation (FeeM) på Sonic :point_up:

4 Likes

Snart 1B TVL locked i Sonic DeFI, nesten doblet seg på 1 måned (fra DefiLLama)

2 Likes

Native USDC støtte er og på vei snart til Sonic (ingen synthetic USDC som sist)

1 Like

Jeg er litt seint ute med å bytte fra Ftm til Sonic. Har pengene på Fantom Opera linket til Metamask og gjør oppgradering gjennom my.soniclabs.com/upgrade.

Ved transaksjonen står det at jeg ikke har nok penger for å gjennomføre. Står at det koster 0.0001 FTM eller 0.01 USD. Må jeg kjøpe mer fantom eller sonic på nettverket, eller går det an å gjøre så de trekker det fra den summen som overføres? Jeg har jo tydelig nok FTM på nettverket til å oppgradere

Var litt vanskeligere enn jeg antok dette.

Edit: Så kort tenkt var jeg prøvde å overføre hele summen så derfor var det ikke nok til bridge.
Nå har bridgen blitt gjennomført. Trenger bare å finne Sonic token inne i Metamask. Synd den ikke kommer automatisk…

Så merkelig skal ikke være noe problem å bridge enda, testa nettop:

1. Er du sikker på at du har valgt Fantom nettverket i Metamask
  2. Er du sikker på at du har koblet til riktig wallet adresse gjennom Metamask?

Du må ha samme addresse nede til venstre som du har i Metamask, hvis ikke er du nok koblet opp med feil Wallet Addresse :wave:

Håper det ordner seg.

2 Likes

Fikk du det til?

1 Like

Hei. Jeg fikk det til og takk igjen som vanlig. Du er en helt :heart:

1 Like