Takk som deler
Hva tenker folk her, åpne en ny tråd kalt Sonic eller rename følgende tråd til “Sonic (prev. FTM)” slik som den listes på CMC?
Helt klart denne! Fåreløpig liker jeg bedre Fantom og Ftm enn Sonic og S. Men navn trenger av og til litt tid
https://x.com/naveencypto/status/1896972658769895697?s=46&t=EuRKLyvKQUbDPLSmYZ2s_g
For alle som ikke har fått med seg Fee Monitzation (FeeM) på Sonic
Native USDC støtte er og på vei snart til Sonic (ingen synthetic USDC som sist)
Jeg er litt seint ute med å bytte fra Ftm til Sonic. Har pengene på Fantom Opera linket til Metamask og gjør oppgradering gjennom my.soniclabs.com/upgrade.
Ved transaksjonen står det at jeg ikke har nok penger for å gjennomføre. Står at det koster 0.0001 FTM eller 0.01 USD. Må jeg kjøpe mer fantom eller sonic på nettverket, eller går det an å gjøre så de trekker det fra den summen som overføres? Jeg har jo tydelig nok FTM på nettverket til å oppgradere
Var litt vanskeligere enn jeg antok dette.
Edit: Så kort tenkt var jeg prøvde å overføre hele summen så derfor var det ikke nok til bridge.
Nå har bridgen blitt gjennomført. Trenger bare å finne Sonic token inne i Metamask. Synd den ikke kommer automatisk…
Så merkelig skal ikke være noe problem å bridge enda, testa nettop:
- Er du sikker på at du har valgt Fantom nettverket i Metamask
- Er du sikker på at du har koblet til riktig wallet adresse gjennom Metamask?
Du må ha samme addresse nede til venstre som du har i Metamask, hvis ikke er du nok koblet opp med feil Wallet Addresse
Håper det ordner seg.
Fikk du det til?
Hei. Jeg fikk det til og takk igjen som vanlig. Du er en helt