Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sparebanken Norge (Vest og Sør fusjonert (SBNOR / SVEG)

Ellers mener jeg at det er ganske store forskjell på Bulder bank (BB) og Sbanken (SB), på boliglån er BB nok attraktive, men jeg tror nok det er mange som foretrekker å bruke nettbank og ikke vil ha samme kjærlighet til BB som til SB. Har selv vert kunde i SB tidligere, men de prisa seg etterhvert ut lånemessig for min del. Synes ikke BB er så attraktive rentemessig med mindre man har veldig lav belåningsgrad.

1 Like

Vet vi noe om hvordan DNB har tenkt å konsolidere SB? Kan det tenkes at de beholder de som en egen merkevare. Tilsvarende Bulder Bank er for Sparebanken Vest.

CFO i DNB har sagt at DNB skal kjøre med et Brand. Men det kommer nok til å ta tid.

Kan aldri tenke meg at hverken kundene eller ansatte i Sbanken er interessert i det

Står litt i denne saken: Berenberg om bankoppkjøpet: Motbud fra Nordea er en mulighet – E24

Velkommen til Sparebanken Vest sin presentasjon av resultatet for 1. kvartal 2021 – 6. mai

Renteregulering

God egenkapitalavkastning med lave tap og god kostnadsutvikling

Say no more om tilfanget til Bulder Bank etter oppstyret med at DNB vil slakte Sbanken.

Du kan ikke kjøpe sånn reklame for penger!

2 Likes

Renteregulering

Sparebanken Vest: Investorpresentasjon og mulig utstedelse av grønt senior etterstilt obligasjonslån

Iverksettelse av tilbakekjøpsprogram

Renteregulering

Egenhandel i Egenkapitalbevis

Egenhandel i Egenkapitalbevis

Renteregulering

Nytt IRB-rundskriv - kapitaleffekter

Renteregulering

Velkommen til Sparebanken Vest sin kapitalmarkedsdag og presentasjon av resultatet for 2. kvartal 2021 – 12. august

Moody’s assigns A3 rating to Sparebanken Vest’s inaugural green senior non-preferred bond