Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sparebanken Norge (Vest og Sør fusjonert (SBNOR / SVEG)

Må ta bedre notis av aksjene du velger, du begynte å se på denne på 53kr eller hva det nå var :sweat_smile:

1 Like

Var du som var motivatoren for å begynne å diversifisere fra coinflipaksjer :smiley:

2 Likes

SVEG121PRO - Key information relating to full redemption of bond loan

SVEG121PRO - Nøkkelinformasjon ved innfrielse av hele obligasjonslånet

SVEG: Mandatory notification of trade for primary insider

SVEG: Meldepliktig handel for primærinnsider

Bulder kutter boliglånsrenten

1 Like

Annual General Meeting held

Avholdt ordinær generalforsamling

The equity capital certificates in Sparebanken Vest will be quoted ex-dividend today

Egenkapitalbevisene i Sparebanken Vest noteres eks. utbytte i dag

Sparebanken Vest Annual Report and Pillar 3 Report 2024

Sparebanken Vest årsrapport og Pilar 3-rapport 2024

Fikk endelig kjøpt meg inn i denne :pray:t5:

1 Like

Er boliglånskunde her. Fin bank men ikke min primære bank, til det er nettsider og app for dårlig sammenlignet med peers. Liker dog profilen deres, og at man får endel av utbytte basert på hvor mye lån man har :slightly_smiling_face:

2 Likes

Reinvesterer utbytte og kjøper bittelitt ekstra jeg og, fin komponent å ha en del av i porteføljen, er et bet på at Kjerpeseth lander fusjonen på en god måte og at rentene kommer til å være høye i årene som kommer.

2 Likes

Jeg begynner å få en del i bank nå! Nå har jeg gode posisjoner i denne, Sparebank 1 SMN og DNB. Tenker å holde i evig tid og bare høste utbytter på utbytter. Tror absolutt det blir en innertier.

1 Like

Finanstilsynet tilrår Sparebanken Norge som systemviktig foretak (SIFI)

The Norwegian Financial Supervisory Authority advises Sparebanken Norge as systemically important institution (SIFI)

Allocated Equity Certificates (SVEG) to primary insiders