Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Det er det som er greia, når EBIT mangler, så er det som fremstår som en bunn faktisk intet annet enn en skulder før du får en fan til heisatur nedover… Akkurat same problem for FUNCOM. Var nok mange som tenkte at FUNCOM var rundt en slags bunn på 1.60… Så sa det poof og så seilet de videre nedover. Har man EBIT og trenden er pent og pyntelig opp kvartal for kvartal ja da blir alt så meget hyggeligere…

Var need på 11.75 i morges… Jeg tror denne raser snart.

Hvor mange ganger er det du har sagt at du tror dette var starten på raset? Samtidig som den har tradet mellom 11,50 - 13,00. Noen måneder?

1 Like

Ja det begynner å bli noen måneder. Samtidig så tror jeg ikke at jeg får noe mindre rett… At folk er idiotisk nok til å bite på hauset til visse her inne å kjøpe dette overprisede caset… Drive det opp til over 13 kroner pr aksje for en dag eller to uten at noe som helst med tanke på utsikter til EBIT har forandret seg, det kan jeg dessverre ikke gå god for. Det er som jeg har sagt hele veien det komplette idioti og har ingen ting å gjøre med selskapets fundamentale Verdi å gjøre. Jeg tror at SB vil få seg en nesestyver ganske snart. All boblevillig kapital er allerede investert i SB.

Det er vel ikke til å stikke under en stol at dine fundamentale analyser har et troverdighetsproblem @Gordon

Det er ikke så mange måneder siden worst case prisingen din på funcom lå på 1 milliard. Samtidig har jeg også sett deg mene at SB fundamentalt er verdt 500 millioner…

2 Likes

Det finns ingenting, absolut ingenting som pekar på att den ska ner härifrån. Väldigt nertryckt kurs som bara väntar på att stiga upp emot tidigare ATH och sedan vidare.

Starbreeze sjunker ofta någon % under låg omsättning, spelar ingen som helst roll. Slappna av lite… :wink:

Ceo som day trader, håper han har tid til å jobbe samtidig da :slight_smile:

2 Likes

Årslaveste på Star nå. Tror som Gordon at dette kan være starten på et ras/reprising

Hæ? :slight_smile:

+130% i år.

3 Likes

Skjønte ikke den helt jeg heller. Så sent som 12 Mar i år stod den jo i 4,63 (før splitt etc).

1 Like

Hehe ok ok! Laveste siden splitten da… :wink:

1 Like

@cagey2 Starbreeze var nede i 11,50 24.08.2015. Mao, laveste denne uka! Her går det nedenom! :smiley: