Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Sweet

1 Like

Ja den visar ju ingen direkt styrka, fattar inte varför folk köpte så febrilt på rapport. Har snittat ner sen 18:20 haha^^ Men med lite tidsperspektiv så blir det nog en bra affär :slight_smile:

Jeg kjøpte faktisk litt etter rapport fordi jeg syntes den var meget god, men jeg var samtidig klar over mønstret i aksjen om sell on news. Den falt dessverre tilbake igjen som jeg fryktet.

Tror jag med, men botten borde vara nära.

Noen som vet hvordan man kan få sett Pareto seminaret i morgen, noen som har link til stream eller er det bare for kunder?

Starbreeze / Pareto seminarium 23 Feb 2017 / Pareto seminarium 23 Feb 2017
I dag 17:13 IP: nGs2YeB9Z
Spel: Pareto arrangerar seminarium med spelbolag, med THQ Nordic, Paradox ,Stillfront, G5 och Starbreeze kl 8.30-12.40

2 Likes

http://www.paretosec.com/gaming-seminar-2017.php

4 Likes

Pareto er nice

Hva tenker dere om lav user score på John Wick 62% bare?

Hvor blir neste bunn før E3 hypen begynner?

diskuterte litt med @Onns, de skal vel på flere messer enn e3? Isåfall vil det jo være hype før det.

Ja, men historisk er det E3 børsen bryr seg om når det gjelder Star.

La inn kjøp på star, til 16,5 skulle den falle mer snitter jeg ned. Håper presentasjonen senere idag gir gode nyheter.

2 Likes

hade köp på 16:10 vid öppning, fick dem :open_mouth: hoppas också på en bra presentation idag. Börjar bli en dyr affär^^

Kan være de har regnet inne forsinkelser siden det er lite rapportert til markedet?

Kjøpsmulighet :wink: