Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Han har visst beholdt “en del”

Tror de ser at hvis aksjen får noen pene svingninger opp og ned, så er det mer penger å tjene på trading. Toppen på 26kr ifjor tror jeg tok ut mye av potensialet i aksjen på mellomlang sikt, så da er det nok mange som ikke gidder å sitte i aksjen.

… Det er jo på mange måter en gamble, for jeg er ganske sikker på at aksjen kommer til å gå ganske kraftig når de trapper opp infoen om oTWD, når lanseringsdatoen blir klar og rett-før-launch hypen.

“Gillar bolagets grundidé, har kvar mycket av min position men gillar inte alla fördröjningar, sättet hur man kommunicerar, skjuter på saker.” Var hittar ni att han är ute med det mesta eller behållt en del ?

är bara ren spekulation då ju

Men det stämmer ju inte på svart och vitt, har kvar mycket av min position eller har sålt mkt av min position är stor skillnad, bara så vi är sakliga när vi citerar kända Twitter profiler :wink:

1 Like

Om posisjonen var 100 aksjer og han har 80 igjen så har han igjen mye av posisjonen. Men lite aksjer.

Jeg tror som @Onns at posisjonen er liten. Det er skjult måte å baise ned kursen på :wink:

2 Likes

Ja ni norrmän har era teorier :wink: jag tolkar det så som han skriver. Han har säkert en agenda som alla andra har när det gäller pengar^^

Eller, en FEIT dobbeltbunn på ca 16 blank?

WATCHLIST!

Sitter du inne for tiden?

Skulle ju vara jäkligt trevligt med en blå dag nu dock, har mitt sista köp på 15:70 om den nu kommer ner dit (förhoppningsvis inte) 40k tung :scream:

Litt merkelig utvikling her er det ikke? Forsto det som at rapporten overrasket positivt og at de gjorde en god figur på presentasjonen hos Pareto?

Star-b 15.70