Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

130 000 kroner i uka er ikke veldig høy omsetning?

Bare syntes det hørtes veldig lavt ut i forhold til at artikkelforfatter kaller det en “huge hit”, kan godt være det er godkjent i forhold til forventningene og planen, men ville spart på uttrykket huge hit til konseptet hadde bevist seg litt mer enn å ha noen hundre tusen kroner omsetning i måneden.

Med tanke på hvor “mye” unikt innhold de har så er det jo en grei start ?

Det er en grei start

Hva er det du reagerer på at jeg skrev? Hvis du siterer og kommenterer så er det kanskje lettere å forstå.

At jeg synes det ikke er nok til å hype seg opp over, betyr ikke at det heller er negativt. Synes det var ganske nøytrale tall, men reagerte på ordbruken fra artikkelforfatteren.

Jeg er derimot litt skuffet over at det ikke er mer tydelig hva avtalen til Starbreeze og Imax går ut på, synes det kommuniseres veldig tåkete rundt dette. Men du som følger med mer enn meg kanskje vet mer om dette?

2 Likes

De fleste var positive til kjøp på 15 kroner, jeg kjøpte også, men solgte igjen, ikke fordi jeg var negativ til det tekniske men fordi jeg hadde mangel på kapital og andre aksjer som falt uforholdsmessig mye. Tror de fleste her er positive til aksjen såvidt jeg har fått med meg.

TA er ikke noe fasit som kan spå inn i fremtiden se på det mer som et veikart for å finne nivåer å kjøpe å selge på med god forventet risk / reward.

1 Like

Jeg tror de fleste som var med i diskusjonen endte på at 15kr var fundamentalt billig og ignorerte den tekniske analysen. Det gjaldt ihvertfall meg, så er litt over 10% i pluss hittil. :thumbsup:

Mye bra info du kom med @Onns :smiley:

2 Likes

1 Like

Er planen fortsatt at IMAX skal produsere eget innhold til StarVR? Slik jeg har forstått det så er den største flaskehalsen nå mangel på innhold?