Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

5 inkludert Elementerra, som har vært kjent en stund.

ELEMENTERRA is a social VR world-building puzzle game, that takes place amidst a cosmic event of the cataclysmic sort. The player will be able to take on the role as a god-like deity and assist the population of the universe to rebuild the planets.

Har du hørt uttrykket “å slå inn åpne dører”? De fleste her er ganske positive til aksjen, men det virker på innleggene dine noen ganger som det er deg mot røkla og ingen andre forstår ståa.

7 Likes

Jeg er fortsatt sterkt tvilende til at StarVR blir et positivt prosjekt for aksjonærene, men kanskje de kan ta inn noe av det som er blitt investert?

Sånn sett så slår ikke @onns inn åpne dører @holmes, jeg er fortsatt ganske så negativ til den delen av Starbreeze!. :stuck_out_tongue:

… jeg er positiv til resten av Starbreeze da. Spesielt publishing-delen.

Heh, de fleste du diskuterer med her er vel faktisk inne i Starbreeze. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Det er ikke sånn at alle er positive til VR delen, men flertallet er positive, så @Onns du er en del av majoriteten ikke minoriteten.

3 Likes

Passer kanskje ikke helt her, men tenker det er en del som er inne i svenske aksjer som leser denne tråden. Jeg tror ikke den passer for Stillfront og Starbreeze, men mange følger denne tråden av dem som investerer i svenske selskaper. Selv legger jeg ikke vekt på dette. Jeg kan forresten slette innlegget hvis folk synes det er irrelevant eller ødeleggende…

Poenget er vel for min egen del at jeg faktisk tror vi går mot et fint oppsving i aksjemarkedet…! Men så er det jo mai - og da sies det jo at man bør komme seg ut :slight_smile:

Var enig i 2015, da var det mye dyrt, men nå er det faktisk ikke så verst prising på svenske aksjer synes jeg. USA derimot er dyrt, og mange er tungt eksponert i globale fond og tech fond osv

1 Like

Passer bedre i makro-tråden. For Starbreeze sin del, så har aksjen fallt fra 26 kr til 16 kr og har nok gått fra å være i dyreste laget til å ha godt potensiale.

4 Likes

Jeg har sittet og plukket meg i navlen noen dager så fikk ikke sett dette før nå. Jeg tror ikke det blir enkelt men klarer de å få til det de prøver på innen VR så tror jeg det blir veldig hyggelig å være aksjonær i SB. Tar nok litt tid før de nærmer seg mål men heldigvis har de noen spill på gang som jeg tror vil gjøre det “brukbart” .

1 Like

Er Star-b på 16 kroner et godt kjøp?

  • Ja
  • Nei

0 stemmegivere

Har vurdert å øke noe, men da må jeg selge noe annet. Det er helt greit for meg med en liten post i Starbreeze.

Tar dette videre her:

Så vidt jeg husker, så kjøpte han ikke bare aksjer, men solgte også, så det endte opp med netto salg. Det var muligens salg via Varvtre og kjøp private eller noe? Jeg husker ikke detaljene.

han kjøpte, men andre solgte, styreformann og styremedlemmer solgte mye.

2 Likes

Han köpte också optioner på lika många aktier till samma pris, och de löper väl ut nu i juni, om jag inte minns fel.

1 Like

da tror jeg heller jeg hadde kjøpt på børsen :slight_smile:

1 Like