Ja tallet er veldig høyt! Blir de som bare laster ned spillet (og ikke spiller det)også med i dette tallmaterialet?
Dette er samtidige spillere, ikke antall som har kjøpt/lastet ned. Det er mao helt sinnsykt! Du kan sjekke litt statistikk her: https://steamdb.info/app/218620/graphs/
Jeg trodde man kunne kjøpe DLC-ene, men ser ikke noen mulighet til det, og jeg ser ikke noe “Ultimate edition” e.l. heller. @onns?
Jeg vet det, det jeg lurer på er om når du installerer spillet teller du som en samtidig spiller da?
Her er litt info om ultimate edition. DLC-ene er ikke lengre til salgs men vil være med i ultimate edition.
Dlcene ble vel fjernet etter det salget de kjørte for noen dager siden. Ser at owners på steamspy har økt med ca 1 million så de får helt sikkert solgt noen ultimate editions under sommersalget
Hvis det hadde vært slik ville man jo fått tilsvarende i andre spill ?
Jeg tror håpet er å få solgt mange ultimate editions når den kommer en eller annen gang. Base game er uansett ganske begrenset med heists så liker man original spillet er det fort gjort å kjøpe ultimate edition
How much will it cost to upgrade my PAYDAY 2 game to the Ultimate Edition if I haven’t bought all DLC before June 8th?
The price to upgrade will depend on how several factors, more information will be available at the release of PAYDAY 2: Ultimate Edition.
How much will PAYDAY 2: Ultimate Edition cost?
PAYDAY 2: Ultimate Edition will cost $45. At launch, it will be offered at a 10% discount for a limited time.
Jeg tror ikke det vil være lurt med for stor rabatt for tidlig. Planen er 10% rabatt litt rundt release. Mega-salg kommer nok litt senere.
Mer eller mindre hele spillet har jo ligget ute til 75% rabatt uten at det har senket inntektene. Tror ikke Starbreeze er redde for å kjøre på med litt rabatt.
He he ja, men nå har de gitt bort original-spilet gratis, da blir det nok 10% rabatt rundt release som STAR selv skriver i linken over. Så se hvor mange som biter på kroken og er hekta nok. Så kommer senere en enda større rabatt som får de som ikke kjøpte i første omgang ned fra gjerdet og slik fortsetter det. Pengemaskin dette spillet enda en stund.
Du får nog justera upp den siffran lite. 178 redan nu
I fjor hadde Starbreeze 159MSEK i inntekter fra PD2 og det er ikke utenkelig at de kan klare det samme eller mer i år. De hadde 35,3MSEK fra jan-april så de mangler 124MSEK…
BTW, der passerte vi 200k spillere… Skulle nesten tro at noe var galt
Så tenker man at alle som eier PD2 får 10% off Raid på åpningshelgen. Eller noe sånt. Så snakker vi $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Igjen ser man kraften i at et spill man før måtte betale for blir gratis. Man får en helt enorm peak i starten. Her blir nok effekten ytterligere øket fordi det kun er gratis for alltid i en begrenset periode (og begrenset til 5 millioner spill). Med andre ord har man ingenting å tape med å laste det ned nå og alt å vinne. Bra jobba STAR!
Tviler litt, kommer ultimate edition. Og effekten forsvinner når det alltid blir gratis… men garantert at de gir bort 5mill kopier til.
Hmmm var kanskje ikke så galt å ta ett lodd i Star