Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Da har jeg begynt å kjøpe litt i SB igjen. Forventer en rolig juli og at et snitt på ~14kr kan være greit til høsten.

1 Like

Jeg er enig med dere begge, så 50/50 om det blir Q3 eller Q4. Jeg tror samme dato som den originale Payday 2 lanseringen hadde vært perfekt. Dvs midten av august.

1 Like

Når kommer Q2 rapporten?

24 august

Ser ut som Dead by Daylight på konsoll bygger moment i hvert fall:

Ref: https://trends.google.com/trends/explore?date=2015-11-01%202017-06-27&q=dead%20by%20daylight

2 Likes

Du tror kursen skal kræsje? Den har allerede kræsjet fra 25 til 15, nå skal neste bølge komme, om det blir fra nå eller august eller oktober får vi se. Det spiller ikke så stor rolle.

1 Like

For meg er inntrykket slik at Star de siste månedene har jobbet med å omstille seg, og nå bygger et selskap som skal generere stabile inntekter i mange år.

Med RAID og oTWD mener jeg uansett at nedsiden er lav. Utsettes RAID noen måneder fører det kanskje til at vi tar knebøy ned til 13.5 igjen. Isåfall skal jeg kjøpe mer :slight_smile:

Gitt at vi får grei mottakelse av RAID, Enterspace, Antisphere, Payday 2 switch, Payday crimewar, hva tror du selskapet er verdt sommeren/høsten 2018 når selskapet gir oss lanseringsdato for oTWD?

1 Like

Nå er vel de fleste skjelettene ute av skapet? Og kursen nede på et mer rimelig nivå, med mer realistiske forventninger priset inn. Tenker det er litt som etter storm spekulasjonene som drev opp kursen så falt den en del da fakta kom på bordet, men derfra kunne vi få videre vekst basert på hva selskapet faktisk leverte, ikke haussing og drømming.

4 Likes

Siden det er såpass mye usikkerhet rundt SB så er det iallfall herlig å se hva de klarer å få til med PD2. Snittet på spillere denne måneden(74k+) er høyere enn peak alle andre måneder utenom 1 ( mars 2015 ). Tror det er litt mer enn folk hadde forventet :wink:

4 Likes

Har du ikke tro på Raid?

1 Like

Toppen i år var på 20,70, så jeg er enig, men er mye å gå på opp dit.

Husk at det blir som en lagkake, det kommer oppå PD2 og DbD, kan bli en fin, høy kake det hvis de treffer målgruppen som nå begynner å bli ganske stor ref PD2 gruppe på steam og antall eiere.

Det er nok dessverre det som er litt av problemet med denne aksjen, at lagkaken ikke blir så høy, fordi man utsetter ofte bakingen av et nytt lag. Men imponert over hva de får ut av publishing og payday2 for øyeblikket.

Det er veldig god holdbarhetsdato på hvert lag da :smiley:

2 Likes