Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Jepp, og det er derfor jeg har tenkt på det som 0 i verdi, rett og slett fordi det er såpass høy risk for at det ikke blir noe av. Det er høy reward også, men jeg ser ikke helt hvorfor risk/reward skulle være positiv for Starbreeze.

Godt poeng, er i to andre spillaksjer som er diskutert her på forumet, og de leverer til tida. Tror de kan være interessante å følge framover. I spillbransjen så går ting fort, og da nytter det ikke å komme med spill/produkter 1 - 2 år etter konkurrentene.

Tror jeg har de samme som deg, men synes ingen leverer helt til tida :slight_smile: Funcom har utsatt Conan Steam EA og Xbox, og har forskjøvet lanseringsskjema på fremtidige spill, Stillfront trekker det også litt ut. Synes det har fungert bra og har vært riktig i begge tilfellene.

3 Likes

Jeg sitter med SB,SF,FUN,PDX,THQ og Hugo. Alle utenom SB og Hugo har levert bra ( eller bedre ) :wink:

1 Like

Samme her og GCOR og G5ENT (sistnevnte over 400 sek i dag kursen!)

3 Likes

Vurderte G5 på 90kr og deretter på 120kr men syntes den ble for dyr :grin: I THQ solgte jeg halvparten på 37kr og den er jo på 78kr nå.

4 Likes

Du syntes risk/reward var bedre på 25? :sweat_smile:

Uken sluttet på 15 kroner, kanskje rally på trappene frem mot Raid lanseringene?

var ned på 14.65.litt overraskende kursutvikling nå etter raid release dato kom.hadde forventet sakte stigning.

Sakte stigning har jeg aldri opplevd i Starbreeze

2 Likes

Noen som vet eller kan sjekke om Nordnet tilbyr gearing på SB?

Ja, inntil 20%.

Takker, venter på svar fra Pareto om de kan tilby det.

SB kommer med tall imorgen, kursen er opp fra 14,85 til 15,50 sålangt.

KJøp salg ratio er 71-29

Min anbefaling er kjøp.

1 Like

Kjøp for å holde de en stund eller kjøp for å selge imorgen etter rapport?

Jeg holder til Raid kommer, har en teori om at spillet selger MYE MYE mer enn mange tror, fordi det kommer til å kjøres massiv kampanje mot PD2 eierene. ( som det er 16millioner av.

4 Likes

Se på hvor mye DLCer og ultimate editions de har solgt av PD2. Jeg tror de kommer til å gi massiv rabatt til PD2 eiere for å få dem til å kjøpe raid. Så jeg tror 1-2mill solgte… er fint innenfor ila første måned.

1 Like