Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Deilig å kunne legge inn stoploss på nordnet via mobil nå. La inn ut uka trailing SL ved 5% fall fra topp. Blir spennende å se om denne aksjen er stabil nok til at den ikke utløses med dump intradag som i feks Funcom.

1 Like

oj. der ble de solgt til 11,56 som er ned 5% fra topp i dag. jaja, mobilstoplossen funker ihvertfall. :slight_smile:

2 Likes

Noen som vet hva dette betyr?

Fikk svar. Visste ikke at blankning er det samme som short.

Alrighty folkens. Jeg tenker å akkumulere en god del star fremover. Men hva tenker dere om tidspunkt? Drøye til Q4 eller bare klemme i gang nå? Ser det er shorting på gang også…

Personlig er jeg EKSTREMT usikker. Jeg tror det kommer negative tall før OTWD, og jeg tror de tar nedskrivninger i det kvartalet for å få det unnagjort.

Jeg holder en knapp på at det er Q4, men jeg er somsagt ekstremt usikker. Ville kanskje akumulert 10% nå. For å være inne.

1 Like

Det har jeg gjort allerede :joy:

Jeg hadde håpet å få kjøpt mer på lavere kurs en den er nå men er vanskelig å si om det blir mulig. Kan være at det kommer mye “dritt” i forbindelse med Q4 men SB har normalt vært flinke å komme med gode nyheter sammen med dårlige.

Når det gjelder triggere framover så er det vel bare dato på PD2 switch som er kjent men blir overrasket hvis de ikke snart får solgt rettighetene til fysisk distribusjon av OTWD.

Switch hadde foresten solgt over 10mill units i begynnelsen av des :


2 Likes

Jeg kan ikke huske å ha sett noe utenom raid og dbd. De selger vel uansett bare rettighetene til fysisk distribusjon ?

Lurer på om den avtalen enda er gyldig. @nofun lyst å sende en mail til IR å spørre?

Kommer litt ann på vilkårene for de 10MUSD, og når de evt skulle få dem.

Ja det kan jeg :grinning:

Om de faktisk har fått pengene allerede, er det jo langt mindre gode nyheter de har på lur.

1 Like

Tipper Starbreeze kun gikk inn i avtalen hvis vilkårene var i deres favør. De hadde neppe tenkt å gjenta opplegget til Grin.

GIdder du ta en rask oppsumering for oss som ikke husker den avtalen?

De har neppe gått ut med detaljene på avtalen, kun verdien og hva den gjelder.

Også litt usikker, men i det siste har ofte aksjen falt litt på/før rapport og så skal mange inn på rapport-dippen. Om det blir slik denne gangen gjenstår å se.