Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Da ligger OTWD foran Dbd på GTS ( #18 vs #20 ) . Lurer på hvor lenge de klarer det :wink:
Synes fremdeles at det virker rart å selge publishingrettighetene til Dbd men vet jo selvfølgelig ikke alt om avtalen de hadde.

2 Likes

Da skulle man prøve Betaen, ser DÅRLIG ut sålangt. :smiley:

Kommer ikke inn i spillet engang.

Fikk endelig spilt en runde.

Samme map som ene av 2 maps vi spilte på E3. Det var helt identisk, Det virker ikke som de har gjort noen endringer siden E3. Menyer og alt virker å være laget for Console og Pc.

meget skuffet. Ser kommentarene på Steam er meget dårlige også.

1 Like

Lirik streamer nå, ingen stor suksess - litt tidlig å si, riktignok.

1 Like

Lirik mente det var “OK, not amazing but fun”

Jepp - kikket litt på, generelt ganske lunken respons fra både Lirik og chat.

Lirik til side: Ingen god følelse basert på inntrykkene jeg fikk, men kan hende det selger OK (kjenner ikke SB inngående, men de trenger penga) til slutt.

“Its not superbad…” :smile:

Uten en sterk IP hadde de nok hatt store problemer. Usikker på hvor mye det kommer til å selge men er redd analysene som har kommet er for optimistiske. Mye negativt på forumet men fant faktisk en positiv :

Been waiting for this since Kirkmans announcement and I am really enjoying the game as a whole, imagining what this game can be with the same sort of planning as Payday it excites me,
(Hoping for a VR version in the future)

But I am finding this game too difficult with randoms without mics, the one thing I was put off by with Payday was the stealth missions with randoms, this always lead to people constantly kicked or we would keep failing.

The solution you can tell me is just play with friends, but I’ve never been that sort of person to play only with friends, I love jumping on games and finding a Co-Op match with randoms, I don’t play with many friends due to different body clocks and work.

I feel as though at the moment if you play with randoms you will most likely fail, but a large group of people don’t have others to play with and have to result with randoms, this games main theme I feel is stealth and survival but feels extremely difficult. "

https://steamcommunity.com/app/717690/discussions/0/1730963192556488451/

1 Like

Hmm, mye negative kommentarer, men spillet er inne på topp 20 på GTS. Usikker på potensialet.

Sikkert noen som har lyst på refund, men har man gitt beta keys til andre tipper jeg det blir vanskeligere enn normalt.

Jeg har testet litt nå og det mest negative for meg er sannsynligvis hvor lang tid det tar å loade :D(hadde sannsynligvis ikke irritert så mye hvis man faktisk kunne se progress…) Det hadde heller ikke gjort noe om første mission var litt enklere.

EDIT: https://steamdb.info/app/952440/graphs/

Med tanke på at de akkurat har lansert, så er det rimelig dårlig at bunnen er på bare 40% av peaken… Conan Exiles har 50% og der er spillerbasen stabil. Her ser det egentlig motsatt ut…

1 Like

Forstår ikke hvordan de skal fikse det her til 6. november. Det er katastrofalt dårlig. Nå hadde jeg ikke de store forventningene etter E3, og jeg ser at grafikken ser finere ut idag enn den gangen. Men det holder ikke med de animasjonene og det gameplayet der i 2018. Hvor har pengene gått? Hvem skal kjøpe det her?

3 Likes

Men de har jo ikke holdt på så lenge med dette spillet så man kan jo ikke forvente mer :wink: :stuck_out_tongue:

3 Likes

Etter denne releasen så mistenker jeg at Bo eller Almir går videre til noe annet. Kan ikke forstå at Bo får fortsette å spyle penger i toalettet på den måten. Hva gjør de når OTWD ikke tjener inn det som forventes? Hva har det kostet å utvikle i snart fem år? Det er ikke småpenger.

3 Likes

Det som man får spille betaen med nå er det samme vi spilte på E3. Men da funket det bedre…

1 Like

Nei, nå har jeg delvis gitt opp caset. Tilbake til lyttepost-vekting her. Planen var egentlig å sitte til release som @nofun gjorde med toadman, men det våger jeg ikke når spillet fremdeles ser så pass middels ut. Mye negative kommentarer, men noen positive også.

Mulig jeg ombestemmer meg.

1 Like

Hva funket bedre ?

Ja kommer märkas relativt snart, om spelet är bra då sprids det av sig själv, så var falet i Payday och DBD. Spelar talet och intresset växte istället för att gå ner som brukligt. Om gårdagens 2000 CCU var peak för betan ser de mörkt ut… Vist på kortsikt kan man sälja de mesta med mördande marketing, dock sitter inte starbreeze på kapital för det utan de måste kunna växa organiskt.

Då inte AMC är inblandat kommer de inte bli tal om TV reklam så som Nextgame får vid Walking dead avsnitt…

1 Like

Ingen nettverkproblemer, spillet lasta fortere. ( jeg falt jo ut av flere games igår.

Ja men man må jo nesten forvente at LAN+ok hardware funker bedre enn WAN+div hardware :slight_smile:
Kan jo være du ikke var god nok og ble kicka og :stuck_out_tongue:

1 Like