Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Det ser fundamentalt dystert ut, men med kurs på 65 øre kommer det sikkert gode trademuligheter på kort sikt

Forrige aksje jeg så gjorde noe tilsvarende gikk konkurs. De droppet også 66% over natta… :stuck_out_tongue:

2 Likes

Jeg ville ikke eid denne over natta

2 Likes

Jeg ville ikke eid denne pronto, de er jo konk.

Ser ikke helt hvordan du skal klare å trade den intradag.

Blir som 3Drealms dette. Et og annet hint av positiv nyhet som trades før hele dritten gis bort til ett stort studio for et slikk og ingenting

Lolz opp 14% .

1 Like

Ja, typisk naive småsparerer som blir lurt og melkes en siste gang eller to før de blir helt eller delvis nulllet… ref kommentarer ala “nu snur det grabbar!” på avanza forumet :frowning:

The deadest cat bounce.

2 Likes

Jeg synes sånt er kjpt, for SB var ganske opplagt ganske lenge. Eller som broderen sa på E3 etter at vi hadde testa OTWD. Jeg fatter ikke at de tørr å vise frem spillet i denne tilstanden.

Han fikk rett, det gikk til helvette.

1 Like

SB er konk

image

150% opp.

Funcom slipper spill. ned :smiley:

2 Likes

image

Altså, folk kjøper opp hele ordreboka? Hva er det de driver med? :see_no_evil:

Hva i helv…???

Ren galskab

Jesus altså. Galskap. Noen som vet villet volum det er?

Skandinaviska Enskilda Banken har økt hver dag og presser på!

B aksjen bare følger etter, dær er det hovedsaklig Avanza brukere som hamstrer / "snitta ner! "

Presse opp A aksjen med lavt volum, selge B aksjen ? :thinking:

2 Likes

Det vanlige er såvidt jeg vet fortsatt ikke at selskaper betaler for dekning fra meglerhus. Meglerhusene tar opp dekning av selskaper for sin egen vinning. Men for et lite selskap som ikke er så interessant for et meglerhus mtp trading av aksjen/salg av research til kapitalforvaltere osv - så kan man betale for å få dekning frem til man er blitt stor/interessant nok til at meglerhus oppretter dekning for egen regning

1 Like

Eneste grunnen jeg kan se er at med 54m A-aksjer med 10 stemmer hver, så kan du skaffe deg full kontroll av konkursboet for kanskje 50-60 MSEK.

Nei, du har nok rett pump FTW og bare lureri :stuck_out_tongue:

1 Like

Dead rubber cat bounce.

Hvem blir sistemann inn før fallet?

Bo skal vel ut med alt sitt, så kanskje noen har fått i oppdrag å støvsuge de opp og selge de videre?

Tenkte først det samme, men må vel bare ha 51% av stemmene ? Men ska Starb følge trenden er det Bo som skal ut med alle B aksjene og pumper derav A aksjen opp :sweat_smile:

Dette er B aksjen, lykke til Avanza!
image

1 Like