Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Friskt fall… Snart er vi tilbake der selskapet hører hjemme.

Salget mann… Det styrter nedover. Men det er vel ikke så interessant å rapportere på nå lengre

Ja uff… Gtfo til meg. Hvordan kan jeg våge å kommentere ballongen din?

Å herregud mann… Hva om du blar opp på det alle andre ser på og dropper disse obskure drittstedene for å finne noe som ikke ser så bad ut…?

Metacritic:

Score 63, stort lammere enn det blir det ikke. Kunn 5 har i det hele tatt giddet skrive om det.

Du hauser og hauser noe alle ser at for lengst er gone. Når balongen sprekker… Da faller det fort. Promise! :wink:

Du er fan ikke sann… Nå er Metacritic også ubetydelig… God bedring

Polish the turd

Godt jobba at det selger så bra fysisk, når den digitale versjonen er 12$ billigere. Jeg er spent på å om de klarer å få noe synergi mellom konsoll og steam-versjonen. Steam salget har vært veldig dårlige dette kvartalet.

Hvis du tenker på Gamestop US så er det samme pris der nå

'7. plass på pre-release lista mener du? Isåfall så gjelder vel det de andre spillene også, at de ikke er lansert enda.

Ni som menar att metacritic är så viktigt borde läsa följande.

Det betyder inte ett skit, det viktiga är väl att spelet säljer och att kundbasen är nöjd?

“Payday 2 har 79 av 100 på sajten Metacritic, den som oftast används som kvalitetsmått i spelproduktion. Det är okej, inte mycket mer.
Men vad spelar det för roll när vi har 1,4 miljoner spelare (i communityt på Steam) som tycker om spelet och lever med det, som fortfarande lirar det ett år efter att det släpptes? Det är mycket viktigare vad spelarna själva skriver i sina recensioner av spelet på Steam än vad någon spelrecensent skriver. Spelmedias roll har förändrats, även om de inte förstått det själva.”

Men vad vet Bo? Han är ju bara VD. Gordon vet nog säkert bättre. Han har gissat väldigt rätt hittils. “Snart kraschar kursen!” Jodå…

2 Likes

Enig, user score tror jeg blir viktigere å se på. Men det kommer først etter lansering i USA

Tror ikke noe på user score heller, hvis ikke antall stemmer er en god prosent av salget. Bare se på user scoren til tsw og hvor bra det solgte. Eller enda bedre, user scoren til diablo 3 og salget :smiley:

1 Like