Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Uff det var lavt. Har en liten lyttepost her. Heldigvis ikke noe mer.

1 Like

Er dette funcom på 50øre muligheten i starbreeze?

1 Like

Ja muligens, men vi vet veldig lite om payday3 i forhold til CE. Forventet release er lenge til.

PAYDAY 3 Multiplatform Design Phase 2022-2023

2 Likes

Haha, får dårlige vibber ass… Stay Away!

Forstår ingen verdens ting av kursutviklingen her.

Må man ha T retter? ( ikke giddet å satt meg inn).

Tar en lyttepost tenker jeg.

Please find below the preliminary timetable for the rights issue.

18 August 2020 Estimated date for publication of the prospectus
18 August 2020 Last day of trading in the Starbreeze share including the right to participate in the rights issue
19 August 2020 First day of trading in the Starbreeze share excluding the right to participate in the rights issue
20 August 2020 Record date, i.e. shareholders registered in the share register on this day will receive subscription rights for participation in the rights issue
24 August – 3 September 2020 Trading in subscription rights
24 August – 7 September 2020 Subscription period
24 August – 9 September 2020 Trading in paid subscribed shares 1 (BTA 1). Please note the updated last day of trading compared to what has previously been communicated.
9 September 2020 Estimated date of publication of the outcome of the rights issue
1 Like
2 Likes

20% rett opp på den rapporten der. Kan noen forklare?

Dette er siste dag å få TR inkludert i aksjen. Det kan trigge noen kjøp.Jeg tipper det blir gjort forsøk på å stabilsere kursen høyt over emisjonskurs av svenske tradere. Målet er å selge emisjonsaksjene med 100% gevinst eller mer.

Så noe av det samme i fivepg. Spennende å se hvor mye den faller i morgen.

Men hvem er disse folkene som kjøper femtilapper til 100kr stykket? Det gir jo ingen mening. :sweat_smile:

Det er ingen absolutt regel at alt skal ned til emisjonskurs. Fivepg-emisjonen f.eks. var 30% over på det minste etter at den gikk EX.

Virker som de har klart å skjære ned på en del kostnader

De dyre utviklerne har vel for lengst gått videre :grimacing:

Det viktigste er nok at den dyre ledelsen har gått videre :wink:

3 Likes

Ønsker dere lykke til, dere som går inn her nå. Jeg tør ikke før jeg ser noe litt mer håndfast.

1 Like

Rapporten er fin den.utfordringen er at payday3 er i design-fase og kommer ut tidligst om noen år i følge hjemmesiden. 2022-2023 er et hav av tid å sitte stille og vente på release når man vet hvor viktig nye releaser er for kurs og interessen for spillaksjer generelt.

Hvis de får til en god publishing-avtale da. Hvis ikke, ser det mørkere ut.

Hvis PD3 fremdeles er i design fase så lurer jeg litt på hva alle de 125 ansatte holder på med. Basert på hva de har releaset for PD2 så ser jeg ikke for meg at det er noe stort team som jobber med det.

Ja det virker rart, men det er det som står på hjemmesiden. Kanskje de kan komme med noe smådrypp av payday3-info under tegningsperioden for å motivere flere til å investere?
Helt merkelig at det skal være null info om status der omtrent.

kilde:
https://www.starbreeze.com/starbreeze-games/games-release-schedule/

står crime war i 2019 der også da…

Det mest naturlige er kanskje å lage en spillbar payday3-demo som de kan bruke i pitching.

Sendte en mail til SB for å se om det er mulig å få noe mer info om status.

EDIT: