Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Gruppen krever medlemskap, hva skriver de der?

Tobias Sjøgren bekrefter at det er 2023 som gjelder for full release av Payday3.

Det er old news. så rart om den går på det.

En av gruppa sine medlemmer som har henvent seg direkte til Sjøgren på Twitter før helgen. Så fikk han til svar at det blir lansert 23.

Vet det er old news, men garantert flere som har spekulert i om det blir forsinket.

1 Like

Kan jo være at det er så enkelt. Uansett greit med litt oppgang. og mer volum

Redeye kom tildligere med en mulig spekulativ trigger her som tradere kan slenge seg på:

In our research we expect a release of Payday 3 during the fall of 2023, we have speculated August 13, 2023, exactly 10 years after the release of Payday 2. An announcement trailer could be shown during Game Fest in June or Gamescom in August this year if we speculate.

gamescom 2022: The Heart of Gaming 23-28 August 2022

1 Like

13 August 2022 = 9års jubileum for PD2.

18 August 2022 = Q rapport.

Gamescon 2022. Kan være første gang vi får se noe?

1 Like

De sa vel at “install base” er 36m+ i sist rapport og synes å huske at ca 8mill ble gitt bort gratis på steam…

1 Like

De har jo også solgt VELDIG mange kopier til 2USD på steam.

Men da var install basen større enn jeg trodde.

1 Like

Jeg har i hvertfall hatt en liten frykt for en utsettele der selskapet skyldte på hjemmekontor eller pandemirelaterte årsaker. Så en melding om opprettholdelse av release 2023 var hyggelig😊

Spillet vil ha tett på 5år utviklingstid når det kommer ut.

5år er en gylden grense og spill som passerer den grensen blir skjeldent bra. Så personlig har jeg vært lite redd for utsettelser fordi de har bevilget eg så ekstremt mye tid.

2 Likes

Pd3 på 3dje plass. Burde vært 2 plass siden jeg nekter å tro det robocop spillet er poppis :stuck_out_tongue:

Å havne bak starfield er helt godkjent.

3 Likes

Tror dagens uppgång har med nåt helt annat att göra. Till skillnad från ”vardagen” var det många andra mäklarhus inne i bilden (inte bara AVA :wink:). 2023 har bekräftats ett flertal gånger utan att det har påverkat kursen. Tror snarare marknaden förväntar en pd3-trailer eller nåt liknande snart -en uppdatering på att utvecklingen går som förväntat.

Med gamescom runt hörnet och Koch-medias närvaro då tippar jag att vi får se nåt innan augusti månad är slut…

2 Likes

Varit känt i över ett år. Allt går enligt plan enligt VD.

2 Likes

Såg precis detta i Starbreeze-facebookgruppen (som diskuterades här för några dagar sedan):

Bilden ska tydligen vara en geforce läckage -men extremt tveksam källa frågar du mig :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:. Också kul att de har exakta datum för alla titlar :joy:. Nej, blir nog q4 2023 :crossed_fingers:t2:

2 Likes

Kult at den datoen var i leaken. Betyr at august er mulig.

Det «kuleste» blir vel om de slipper den på 10 års dagen til PD2?

1 Like
5 Likes

Jag kan inte minnas att Starbreeze brukar skicka ut ”invitations” på det här sättet. Speciellt inte vid delårsrapporter. Sen ska både Tobias & Mats presentera… :thinking:

1 Like

har de lansert tidligere spill på kvartallspresentasjoner?