Neste gang jeg er i tvil mailer jeg IR. Hadde jeg visst de skulle konvertere på 1,45, så hadde jeg kjøpt når kursen var 0,8
Hva var forventet egentlig, litt høyere enn emi pris? Så det sto 1.63 i en analyse men at det skulle revideres ned.
På kurs 1.45 ble det ca 5-6% ferre aksjer og det ble priset inn igår om jeg tenker rett.
Vil du nå kjøpe på 0.85 øre om den faller tilbake?
Jeg misforstod revideres ned. Jeg trodde det betydde ned til emi kurs. Som med funcom.
Det er mer signalet ved at de var med på å konvertere på 1,45 som gjør meg positiv.
Men ble den satt til emi kurs i Funcom ?
Før emisjonen spurte jeg IR i SB om hva konverteringskursen kom til å bli men fikk bare svar at den ble satt etter emisjonen var ferdig. Har sendt en ny mail nå for å se om det er mulig å få noe info om hvorfor “alle” har bommet på hva den kom til å bli.
EDIT :
Svar fra SB :
Calculation of strike is set in the terms of the convertible. Based on different criteria’s.
Satt ikke du med konvertible obligasjoner? Jeg mener å huske at kursen ble den samme som emisjonen? Tar jeg feil?
Så ikke 0,55, men endel høyere, kanskje 1kr? Lurer på om jeg tolket dette feil i Funcom også.
Jo jeg gjorde det. Jeg husker ikke nøyaktig tall men tror den endelige kursen var rundt 4kr/$0.50. Det ble jo uansett utført en reverse split her så tror kanskje dette tilsvarer ca 0.8kr så litt høyere enn emisjonen. Kan være jeg husker helt feil men tror den opprinnelige konverteringskursen var over 7kr og så ble den justert ned hver gang det ble endringer i antall aksjer. Det ble gjort noen endringer på betingelsene på obligasjonen ( rente/forfall ) og da tror jeg også konverteringskursen ble justert.
Mener det ble snakket om noe på 80 øre ja, for det hørtes så sykt ut for oss som hadde kjøpt på 20+ kr tallet (hard lærdom)
Kjedelig å bikke under krona, men volumet har falt ganske greit. Virker nok som mange tradet en fin gevinst opp fra 80 øre ish. Konvertering på 1,45kr er jo uansett en “derisk” eller bekreftelse av caset. Blir spennende å se hva august byr på av evt kursbevegelser
Redeye var också ute och cyklade
Vi räknar också med en lägre konverteringskurs (omkring SEK1 mot tidigare SEK1,63 per aktie) för Digital Bros
spennende at de henter inn en på lisensierings siden eller? mtp bygge videre IP. Kan vel ikke leve på payday til evig stundom
Kul idé!
Fin kursutvikling i det siste
Jeg synes 1,15-nivået ser ut som et fint sted å bryte over:
Men kanskje trekke litt luft ned mot MA20 først?
Noen her som har fått tilgang til betaen ?
En ting jeg lurer på er hvordan Payday 3 vil bli mottatt av Payday 2 spillere. Jeg tenker da på om spillet mangler noe av essensen til Payday 2. Hva er det mest negative folk her har lest om Payday 3? Jeg har stort sett bare sett “forbedring av Payday 2”, med veldig mye av gameplayet beholdt og forbedret. Sånn er det sjeldent, så jeg er bare litt skeptisk.
En ting som er dukket opp er dette:Denuvo som dominerer postene på steam-forumet nå. Det er “noen” som ikke liker dette systemet. Hvor mange de er aner jeg ikke, men “støy” lager de
Star svarer
What are the benefits of Denuvo Anti-Tampering for the PAYDAY 3 player?
A: We have added Denuvo’s Anti-Tampering functionality for PAYDAY 3 in order to safeguard the game and protect its intellectual property. This will ensure that PAYDAY 3 is not pirated and we as developers can concentrate on what we do best: create a great experience for aspiring heisters.
Why have you added Denuvo Anti-Tampering right now and not earlier?
A: Denuvo Anti-Tampering was already implemented during internal playtests, with very positive results as it did not impact the performance of the game at all. It will also be implemented in the Technical Beta.
Men er Denuvo noe stort problem ? EA og Ubisoft ser ut til å ha det på “alle” spill og ser også at spill som Metro Exodus , Borderlands 3 og Dead Island 2 har det.
EDIT: Ser at Conan Exiles hadde det men det ble fjernet
EDIT 2 :