Virker korrekt og bra det.
Jeg synes det høres bra ut jeg også. Spiller du spillet er 25-50 kr for et nytt heist en helt ok pris, også blir det typisk samlepakker med lavere pris pr heist. Som med Payday 2.
Med tanke på at eneste forskjell på innhold i Silver og Gold er at Silver har 6 måneders season pass og Gold 1 år + noen masks er det vel fare for at DLC’ene koster mer enn 25-50kr ? Forskjellen i pris på Silver og Gold er 220kr.
Tipper 14.95 USD pr dlc.
Jeg sjekket bare prisene på Payday 2 DLC-ene og guesstimated derfra. Legg merke til at det er tre typer DLC-er: heists, tailor packs og weapon packs. La oss si at de på ett år har:
4 heists = 10$
4 tailor packs = 5$
4 weapon packs = 5$
Totalsum = 80$. Med silver, så får du med 40$ “value”, med gold får du med 80$ “value”.
Sånn sett, så tror jeg egentlig prisene blir litt lavere enn det jeg har skrevet over. 7$ og 3$? Det er bedre for Starbreeze å holde på en stor spillerskare som kjøper alt enn å ha vesentlig færre spillere som kjøper alt også har resten stoppet å kjøpe spillet.
Har man noe stats på hvor mange av de som eier spillet som faktisk kjøper dlc’er?
Si ved 3mill solgte spill - hvor mange kjøper en dlc med nytt heist feks. 20%? 25%?
Ganske markant fall igår ettermiddag. Tanker om årsak?
var vel en melding i går klokken 14 30. Om en god del aksjer som ble konvertert fra A til B.
Det er vel snart bare digital bros på topp 10 som har A aksjer…
Teknisk Nøytral i følge analysen
Når Fusen fra Starfield kjølner seg litt. Tenker jeg de guner på.
Gammelt jungelord " teknisk funker dårlig ved launch av spill".
Noe Man ikke ser Her ? #NEBULA#
2 mill aksjer på 5 min. Phat finger, eller er det en større aktør?