Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Digger stealth mekanikken de har nå.

Føles litt som en jalla version av hitman.

Tok en store banken solo. Endte opp med 30 gisler på et rom. Men alarmen gikk ikke. ( før jeg kasta en granat fordi jeg trykka feil).

2 Likes

Samme. Gjort noe liknende med et lag fra discord. Prøvd 10+ ganger å gjennomføre med stealth uten hell, så får vi endelig til å nappe ut mesteparten av pengene og skal til å reise, men jeg kaster en granat inn i bilen istedet for å kaste fra meg bagen med penger. Good times, da ble det rebind av den knappen gitt.

Hahahaha. det er så surt. Hadde båret ned 20 bagger til garasjen. kastrer flash.

Alarmen går og bilen kjører, alt må opp til taket. Ragequit :smiley:

2 Likes

image

https://x.com/PAYDAYGame/status/1704277741560852847?s=20

5 Likes

Ser vel ut som om du får rett her…

1 Like

Nån som hunnit testa om matchmaking blivit bättre?

Edit: lite tidigt kanske :sweat_smile:

Nå tracker Payday 3 laaangt under det Remnant 2 gjorde på dag 2 av early access. De slapp dog på en fredag og kjørte markedsføringstrøkk, mens Starbreeze ser ut til å ta det heller rolig.

På den andre siden, jeg synes dette er et tegn på at spillet ikke selger seg selv. Får vente med endelig dom til etter release, men jeg begynner å bli veldig skeptisk.

Bare så det er sagt, med mcap på 1,4 mrd sek, så er det fortsatt mulig at selskapet er ok priset.

2 Likes

På kurs 0.8 er vel mcap lavere enn 1,4mrd sek ?

Ikke iflg Nordnet?

B 1 327 342 094
A 0 149 419 946

Men ja, 1 181 409 632 er det jeg kommer fram til

Börsvärde:
1 174 msek
Enterprise Value:
1 052 msek

https://borsdata.se/starbreeze/nyckeltal

4 Likes

Nordnet er viser kanskje fremdeles mcap basert på kurs tirsdag ?

Sluttkurs tirsdag var 0,795 for B-aksjen, så de må lagge mer enn det…

Mente mandag :slight_smile:

1 Like

Hørte dette intervjuet og hvis det virkelig er skikkelig krise nå noe som aksjekursen indikerer, holder han maska usedvanlig bra.

Må få plass matchmaking som fungerer. Klarer faktisk 30 k spillere samtidig på steam uten at dette fungerer. Solo, Venner og looking for group på forum er vel metoden spillerne kan bruke for å spille.

Nordnet er ofte ikke 100% korrekte.

De er sent ute med endringer i aksjer og kurs.

Det er jo ikke slik at det aldri fungerer men ofte havner man i en lobby alene. Tenker kanskje matchmaking har fungert skikkelig i 20-30% av rundene mine.

1 Like

Ser veldig mange bruker discorden for å finne team og for å ha voice.

Er veldig mange voice kanaler der

2 Likes

Newsflowmessig siden star har fortalt DAU uten ps5 er det vel naturlig å komme med oppdaterte tall etter release og da kommer også gamepass-spillerne inn og burde gi en voldsom boost på det tallet.

3 Likes

Han sa vel i intervjuet med Inderes at de hadde 2.5mill solgte første året som “base case” da de begynte å jobbe med PD3. Ligger de der så er det jo langt under det vi håpte på. Han sa vel også at de håper og tror på mer enn 2.5 mill. Vi får nok uansett litt flere svar på torsdag.

review ign karakter 7

konklusjon:
Payday 3 is a solid step forward for my favorite heist simulator franchise, even though that step is a lot smaller than I’d hoped due to a lack of content and the unsurprising but still majorly annoying bugs and performance issues. The awesome combat, greatly improved AI, and especially the stealth options are so massive they alone justify this as a full sequel, and the new and improved heists with clear phases to navigate them are absolutely fantastic. I just wish there was more loot in the proverbial vault at the outset, and that Starbreeze would have used its years of experience in order to ensure this was a more robust and far more stable launch. I’m confident Payday 3 could become the sequel we all deserve with a year or two of updates – for now, it’s a nice start.

6 Likes