Både Q2 og spesielt Q3 var ganske “så där” i fjor, så med økende inntekter utover året ser det bra ut synes jeg. Et av spillene er allerede lansert, Conflict of Nations og gjør det veldig bra ut i fra de indikatorene jeg følger med på, det viktige spillet Call of War gjør det også bra på google trends noe som lover godt for lansering på mobil.
Her er listen over kommende og nylig lanserte spill
- Conflict of Nations and Heroes Adventures are launched
- Babil’s next strategy game is targeted to be soft launched in Q2
- Siege: Titan wars: Our extensive soft launch is coming to an end. We target Global Launch to mid-late June
- CoW mobile is targeted to be soft launched in Q2
110 mkr med dyr ränta låter inte vänta på sig. Uppköp borde redan vara avklarat. Förväntar PM asap.
Lurer på hva som skjer med kursen om vi får en sniktitt på Unravel 2, et nytt oppkjøp og slipp av Siege i juni
Og den nye ip-en til Coldwood (cwip1) er en joker som jeg gleder meg til å høre mer om. Copy/paster fra @megetgod -
https://www.avanza.se/placera/telegram/2016/08/26/stillfront-avtal-ea-unravel-2-liknande-villkor-som-1an-vd.html
"Förutom arbetet med uppföljaren till Unravel har Coldwood kommit igång med ett nytt spel där full produktion väntas dra igång inom sex månader. Därefter lutar det åt ett spelproduktionsarbete på 9-15 månader."
Hvis den tidshorisont holder, så kan spillet være klar til udgivelse et sted mellem slutningen af i år og første halvår 2018
Her mener jeg det er god sannsynlighet for at det etter hvert kommer muligheter til å selge et godt stykke over 100 sek per aksje
Ja, det är gott om triggers i närtid. Och första uppköpet lär komma inom kort. Man lånar inte 110 miljoner kr och sätter in pengarna på banken.
Må rett og slett si at Siege Titan Wars er grisefett! Spiller det litt hver dag, men sitter fast rundt 480-500 victory points. Hva er trikset @nofun? Du er tross alt uoffisiell norgesmester i spillet
Ursäkta en svensk, men är “grisefett” positivt eller negativt?
Positivt
hehe jeg endrer ting hele tiden men etter at Rage orc kortet kom har jeg brukt rage orc + gyrocopter mer eller mindre hele tiden og variert på de 2 siste warriorkortene . Når det gjelder spells så endres det også hele tiden men akkurat nå bruker jeg sludge, attack turret, brambles,chain lightning , recall , wind elemental , gravity well og barracks. Recall er veldig greit å ha for å stoppe Siege Brute og for å få egne units bort fra f.eks en arrow storm.
Du bør iallfall ha 1 warrior ( enten flying eller ranged ) som kan angripe air targets.
Har verken Bombard, Rage orc eller Gyrocopter og i skillet mellom tiers er det vanskelig å konkurrere ut folk med bedre kort. Når jeg ikke får chests i tier 6 så kommer jeg heller aldri til å få nyere kort. Må nok legge om strategien!
Akkurat nå kjører jeg shield knight som tank. Så healer, huntress og ballista. Orc trasher, Siege brute, chain lightning, turret og litt cc med gravity og cold snap. Til slutt heal og haste. Tror jeg trenger noe mer fokus på damage
Jeg brukte også shield tank + ballista lenge så burde ikke være noe problem Eneste ulempen her er at du kun kan ta ground units. Hadde jeg truffet på deg så hadde du kun hatt mulighet til å ta ut gyrocopter med spells.
Se der ja
http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20170530.GlobeNewswire.HUG2108319
Stillfront Acquires eRepublik Labs
Kommer nok et oppkjøp til da iløpet av kort tid
“Upon completion of the acquisition, EUR 7,500,000 will be paid to the Sellers, of which EUR 4,050,000 is payable in cash and the remaining EUR 3,450,000 is payable in 441,233 newly issued shares in Stillfront.”
SF fikser også noe gjeld:
Stillfront will provide a loan to eRepublik in the amount of EUR 500,000 to facilitate eRepublik’s repayment of debt.
SF har lite drygt 140 miljoner kr i kassan (före den här affären), så visst kommer det fler uppköp.
Ser at Age of lords har 65k reviews og 4.3 rating mens World at War: WW2 Strategy MMO har 71k reviews og 4.3 i rating på google play. Kan vel anta at de har 3-4 mill downloads på begge spillene ?
Noen her som har testet disse spillene ?
Har ikke testet de ut, synes det ser litt spennende ut
Age of Lords
World at War
Som vanlig mottar markedet SF sine kjøp med et eneste stort gjesp. Ja ja dem om det. Det kan jo også være en del kortsiktige som gjettet på oppkjøp og vil selge i dag med noen sek i fortjeneste.
Säljblocket har funnits där i några dagar nu, så det har inget med dagens nyhet att göra. Marknaden har helt enkelt inte fått upp ögonen för SF ännu, men det kommer. Deras långsiktiga strategi, som bygger på stabilitet och risksäkring, är inte särskild ”sexig” men vinnande i längden. SF är ett långsamt bygge, och uppgången kommer när rapporterna visar fortsatt stadig tillväxt. Och när något av spelen presterar mer än väntat. Det kan bli Siege.