Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Stillfront Group (SF)

Stillfron tror jeg kan bli spillbransjens svar på et hedgefond som betaler jevnlige utbytter år etter år. Eller som et spillbransjens Orkla. Skulle gjerne hatt mer å investere, men det gjelder jo for flere selskaper. Lurer faktisk på å selge litt funcom med tap. Jeg har 1500 SF-aksjer, og litt over 100’ funcom-aksjer. Ja jeg tror på Funcom, men Stillfront beviser stadig at de kan det de driver med. Og som det er nevnt over kan Siege og Titans bli heftig fett. Har prøvd det så vidt, og kan lett tenke meg folk som blir helta vil betale for chests littnoftere enn planlagt. Kan bli penger av sånt…!

4 Likes

Märklig handel den här veckan. Rätt förvånad över den klena reaktionen på kapitaltillskottet och uppköpet häromdagen. Men man måste ha tålamod, uppvärderingen kommer.

Siege titan wars reviews fra app annie på google play, i prosent. Vi ser at reviews på 1 eller 2 stjerne minker og 4 og 5 øker måned for måned (i prosent)). Det tyder på at arbeidet som gjøres nå før global lansering fungerer og at det har vært lurt å vente slik at disse justeringene kunne gjøres med en mindre gruppe spillere. En ting som noen klager på er at matchingen er dårlig, men vi kan håpe på at det også blir bedre når spillerbasen blir større ved global lansering.

3 Likes

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20170602.GlobeNewswire.HUG2110204

1 Like

Bare flytter aksjer

[quote]

Stillfront CFO Acquires Shares from Partly Owned Entity

Stillfront Group’s CFO, Sten Wranne, has a 25% holding in Deseven International AB. Deseven International holds, through a subsidiary, 243,117 shares in Stillfront Group. Sten Wranne, has through a wholly owned company, acquired 25% of these shares, i.e. 60,780 shares. After the acquisition, Sten Wranne holds 87,243 shares in Stillfront Group through a wholly owned company and an endowment insurance. Thus, Sten Wranne’s exposure in Stillfront Group remains unchanged.[/quote]

direkt:

STOCKHOLM (Direkt) Jakob Marklund, som är teknikchef på Stillfrontägda spelstudion Coldwood, har sålt 15.000 aktier till kurs 76:50 kronor, den 1 juni.

Det framgår av Finansinspektionens insynregister.

Tidigare under fredagen meddelade Stillfront att bolagets finanschef Sten Wranne gjort affärer i den egna aktien med oförändrad nettoexponering som följd. Jakob Marklunds affär har inget med den transaktionen att göra, bekräftar Stillfronts vd Jörgen Larsson för Nyhetsbyrån Direkt.

När vi köpte Coldwood en gång i tiden gavs det ingen kontantdel (utan betaldes i aktier), säger Stillfronts vd Jörgen Larsson till Direkt.

Börsredaktionen +46 8 5191 7910,

Nyhetsbyrån Direkt

2 Likes

Till vem sålde han? Det kan inte ha gått över marknaden.

Haha!

https://www.erepublik.com/en/article/the-swedes-have-taken-over-the-eworld1-2642290/1/20

Så en innsider (sjef) har solgt 15.000 aksjer? Det tyder vel ikke på at kursen skal rett opp med det første?
Jeg har kjøpt meg inn litt i denne aksjen de siste par ukene, håper liksom at Siege Titan Wars skal bli det neste Clash Royal.

1 Like

Må si jeg synes dette er utrolig overraskende. Å selge seg ut før lansering av Siege: titan wars. Jeg klarer ikke å se annet enn at spillet har et vanvittig potensialet. Noen som vet hvor mange aksjer han har igjen? Ser det han tar ut tilsvarer 1.1 millioner. Dersom dette bare er en mindre del av det han eier derimot så skjønner jeg at en skal bruke pengene mens en lever :slight_smile:

1 Like

Sjef på Coldwood som ikke skal lansere noe i år

Killen ska kanske köpa ett hus eller gud vet vad. Han lär inte ha någon större insyn i helheten. Tycker inte att det är något att bry sig om.

Jag hade missat denna.

http://www.siegetitanwars.com/rain-havoc-trebuchet/

Jeg har testet den og rekkevidden gjør den helt klart interessant. Når det skjer mye er det ikke alltid at motstander får det med seg at man har fyrt den opp :slight_smile:

1 Like

Det er foresten en del som nå kjører en taktikk med trebuchet+hold the line . Etter at man har tatt ned 2 tårn kan man ta ned det siste på noen sekunder ved å kjøre den komboen. Regner med at det kommer en liten nerf her. Trebuchet fungerer også bra mot titans.

2 Likes

Solgte 3000 på markedet og 17000 utenfor børsen.

https://marknadssok.fi.se/publiceringsklient/sv-SE/Rapportsammanställning/Index/A000H004-1?sökfunktion=Insyn

1 Like

Tack! Då behöver man inte undra mer.

Fortsatt bra med besøk på conflictnations.com i følge similarweb

2 Likes
4 Likes

Sendes live

2 Likes