Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Stillfront Group (SF)

Stillfront falt tilbake fra SMA50 og tilbake til SMA200. Hvis man ser på den lineære regresjonskanalen i tillegg, så begynner det å tegne seg et bilde av en nedadgående trend som ikke er brutt.

Som nevnt i min tidligere analyse, så tror jeg på et skikkelig brudd opp om ikke så altfor lenge. SMA50 kommer til å fortsette å falle, og SMA200 øker, og de fundamentale indikatorene peker oppover.

1 Like
3 Likes

Er det årsak til 6,5% oppgang i dag tro? Jeg liker det jeg ser, og har ventet på det, men litt overraskende.

En eller flere aktører med en stor porsjon aksjer har solgt jevnt og trutt de siste ukene. Dette ser ut til å ha stanset.

2 Likes

Nei det er nesten en uke siden den ble lagt ut

4 Likes

Ser jo bra ut dette SMA50 på 89,60 ble brutt i dag.
Iflg fibonacci, så er det motstand oppover på 93,50 og 98,25 og nedover på 88,50.
image
Økningen min på 88,50 forrige uke ser ikke så dum ut nå. :stuck_out_tongue:

3 Likes

www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20171010.GlobeNewswire.HUG2140938

Interessant at aksjen har gått opp, mens en større eier har solgt seg ut.

2 Likes

Ja disse aksjene ble spist opp ganske greit. Det er mange nye aksjeeiere med snitt rundt 85 kr nå.

Setter veldig pris på når du deler info som dette @swing! :+1:

Momentet i aksjen burde bli veldig bra nå. Det eneste problemet er at likviditeten i aksjen ser rimelig laber ut nå.

1 Like

Hvordan kommer markedet til å reagere på dette da? Er det bare positivt, eller kan det bli sett på omtrent som et stort innsidesalg?

…sitter selv tungt i SF :slight_smile:

I Kitron, så har det vært noen storeiere som har solgt seg ut til nye storeiere. Det førte til at aksjen tok seg en liten pause før den fortsatte ferden videre.

Her er det, såvidt jeg skjønner et salg fra en storeier til mange mindre eiere. Det har satt en demper på aksjen, men nå vil det jo være mye færre selgere (er ikke mange med 330k aksjer til en verdi av 30 MSEK i Stillfront).

Totalt sett, så tror jeg aksjen kommer til å fortsette oppover.

EDIT: ser at volumet i dag er greit til å være Stillfront, noe som nok opprettholder interessen hos tradere.

1 Like

Volymen har över huvud taget blivit mycket bättre de senaste månaderna. I våras var det nästan löjligt vilken liten omsättning det var om dagarna. Handeln kunde stå helt stilla i flera timmar. Så är det inte längre, och det är givetvis mycket bra. Intresset för SF har kort sagt ökat. Och jag tror att det är bra att de 330k som nu har sålts har kommit ut på marknaden. Det ökar likviditeten i handeln.

2 Likes

Vi er på 94 nå, så da regner jeg med at neste motstand er på 98,25 og at motstanden på 93,50 fungerer som en støtte nedover.

3 Likes

Der var vi på 99 kr (har vært oppe i 101). Neste kvartalsrapport er 14. november.

4 Likes

Tror det kan være litt hype også mot steam lansering

3 Likes

Hype för CoW på Steam? Det tror jag inte. Jag tror det är en korrigering av kursen för alla de fina PM som kom under tiden IQ Capital höll nere kursen. Vi ska upp!

2 Likes

Skal vi få en pen liten intradags vimpel i dag? :slight_smile:
image

2 Likes

Fikk visst ikke slutt på vimpelen i dag, sluttet på 100 kroner blank.
image

Det er forresten 50 øre høyere enn toppen 21. februar, ikke verst å close over.

3 Likes
4 Likes

Ser ut som om War and Peace er ute i flere land nå :

https://www.applyzer.com/main.php?mmenu=rankings&app=com.erepubliklabs.warandpeace&market=1

Blir interessant å se utviklingen framover :slight_smile:

3 Likes