Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Storebrand (STB) Småprat

STOREBRAND ASA - Ordinær generalforsamling 2020 avholdt

1 Like

Se der ja …

“Det utdeles ikke utbytte for 2019”

Det var vel ikke akkurat noen bombe.

1 Like

STOREBRAND ASA: Resultat for 2. kvartal 2020

1 Like

Resultathopp for Storebrand - tjente 684 millioner kroner før skatt

1 Like

Resultathopp for Storebrand

1 Like

image

:face_with_monocle: :+1:

1 Like

Var ikke så smart å kjøpe her i starten av uken, men det kommer seg vel :slight_smile:

Det jeg mener med Storebrand,er at hvis man er fanatisk langsiktig,så blir aksjen verd å “vente” på.

#STB utbyttemaskin 2030 :trophy:

Tror ikke man trenger å vente så lenge, få opp renten litt så er mye gjort :slight_smile:

De tjener jo penger i motsetning til mye annet på børs, som er priset i skyene men de blir jo så klart straffet om de ikke tjener nok…

2 Likes

Er det sell on news vi ser, eller er det andre grunner for nedgangen i dag?

1 Like

Det er nok forskjelligt,men investorer ser nok til andre investeringer nå for å forvalte pengene sine bedre.

Storebrand ble ikke mye av en favoritt idag.

2 Likes

Sissener forklarer…

1 Like

Sissener bommer jo mer en han treffer, spesielt på det han lyr ut i media…

2 Likes

Jeg er enig i å være langsiktigen.

Men også…så er det faktisk imponerende at Storebrand gjør det såpass bra pr. dags dato til tross for markessituasjonen OG lave renter…

1 Like

Ja, de har jo lavere markedsverdi enn Nel og tjener penger med tanke på omstendighetene.

1 Like

oi…ja,begynner du å sammenligne Storebrand med NEL,da forklarer det nok skuffelsen hos deg når det kommer til aksjekurs :roll_eyes:

ja sånn sett,så er NEL den store vinneren,sånn sett i forhold :sweat_smile: :rofl:

2 Likes

Jeg så bare på markedsverdi, det stopper der gitt :slight_smile:

1 Like

Storebrand ASA: Meldepliktig handel

1 Like

Storebrand ASA: Notice of transaction

1 Like

disse har sikkert garantert millioninntekt…og de kjøper og besitter på færre aksjer enn en småsparer som meg :rofl:

Begynner å lure på hvem som er galningen ved pengeforbruk innen aksjer???

ja,jeg har hørt om ordtaket “Less is More”,men det skal da være måte på… :man_shrugging: :sweat_smile:

(siste transaksjon :Martin Skancke har da større beholdning enn meg :disappointed:)

1 Like