Selskaper er ikke akkurat kjent for å kjøpe aksjer tilbake på lave kurser. Det er i alle fall noe jeg har merket meg uten å undersøke tallene.
Jeg anbefalte Storebrand til alle kollegaene mine rundt samme tida. Da kursen var 70.
Selskaper er ikke akkurat kjent for å kjøpe aksjer tilbake på lave kurser. Det er i alle fall noe jeg har merket meg uten å undersøke tallene.
Jeg anbefalte Storebrand til alle kollegaene mine rundt samme tida. Da kursen var 70.
Jeg følger med på newsweb, tilbakekjøpene de har gjort i det siste har vert slik at det er mindre når kursen er høy og lavere ellers. Dog virker det ikke som det er noe konkrete kursmål.
Her feks flere dager uten tilbakekjøp
Kan se ut som STB bruker litt fornuft mtp tilbakekjøp. Helt hvorfor det er noen dager uten kjøp vet jeg ikke. Så og at når den falt under japan fallet så kjøpte di mer.
Jeg ser ikke for meg at den norske renta følger samme fart ned som EU og USA, derav vill gjerne STB bli mindre påvirket av dette? Da går jeg utifra at den norske renta påvirker STB mer en di andre.
Kjenner litt på høydeskrekken selv.