Nye 16 816 BTC og det kun fra STRC.
Totalt 22 337 BTC kjøpe sist veke.
Mstr kommer til å ha over 1 mill BTC i år.
mNav ned til 1,18 men den skal nok opp men til hva?
Jeg venter med å akkumulere mer, jeg solgte ut 60% på 290 og begynner DCA neste mnd tror jeg. Har du noen tanker?
Om noen ikkje fekk det med seg.

STRC hadde kun ca 2 milliarder igjen så denne har vi venta på.
Hugs her at det er ein balansegang mellom STRC og MSTR.
Eller sagt på ein riktig måte: - Det er forholde mellom hvor mye BTC dei holder i forhold til STRC. Dette for at utbytte utbetalingen ikkje skal bli for høy i forhold til hvor mye BTC dei har.
Bør vel holde seg under 15%. Er nå nesten 10%. Dei ATM MSTR for å holde den % nede.
Ved 15% vil ca 1,6% av BTC NAV bli betalt som utbytte om utbytte prosenten bli holdt til 11%. Saylor har sagt utbytte kan gå opp til 15% og da ville du nærma den 2% i utbytte av BTC NAV. Noe høyere enn det trur eg ikkje er holbart.
BTC Reserve ($M) $52,992 / Market Cap ($M) $5,021.9 = ca 9,5%
( BTC NAV / STRC)
Ser det ikkje riktig ut?
STRC :
Strategy announced it will keep the Variable Rate Series A Perpetual Stretch Preferred Stock dividend at 11.50% and declared a $0.958333333 cash dividend for April.
Andre største volum i går i STRC. Tipper ca 3 500 BTC ble kjøpt.
MSTR har mNAV på 1,1. Når bear markede engang er over så skal mNAV opp igjen.
Absolutt bør ha et øye til MSTR.
Nice!
STRC.
Kan ikkje heilt sei eg liker denne utviklinga. Har tatt lengre og lengre tid før den når 100 og falle etter utbytte blir større.
Juni blir sannsynlegvis sist mnd før vi før 2 utbetalinger i mnd. Så får me see
Hva tenker dere om MSTR nå? Mye snakk om likviditetsproblemer (etterhvert) mtp dividendeutbetalingene. MSTR har kommet kraftig tilbake som forventet, men ser ikke så lett ut å hente mer kapital uten å vanne ut aksjonærene mer enn vanlig her. STRC trades langt unner 100.
Dette er et Ponzi-opplegg med en kvakksalver som kaptein. Jeg vurderer kanskje å spekulere litt i denne til høsten, men da må den først konkursprises, og BTC gå mer ned. Rører ikke med ildtang på mNAV på ca 1 .
Altså, jeg var ikke ute etter påstander. Jeg skjønner hvor du vil, men ikke et seriøst svar som gir noe som helst verdi.
Bare en advarsel:)
Hvis det er verdi du er på jakt etter, hvordan finner du det da i MSTR?
Verdi i kommentaren, ikke aksjen. Lar det ligge, finner andre informasjonskilder 
MSTR er ikke i trøbbel, men når Bitcoinprisen er så lav blir sentiment deretter.
Hvor lenge kunne saylor tatt imot penger fra aksjonærer uten å gi noe tilbake?
Denne type strategi, uavhengig av type selskap, har blitt brukt for å holde oppe nettopp sentimentet pdx nevner.
Om ikke vil trofaste bli vannet ut når det hentes mer kapital, og dividende trekker til seg flere aksjonærer som gjerne blir med på denslags.
Et lite paradoks i seg selv at et btc treasury iverksetter en slik policy når teorien rundt slike selskap taler i mot.
Dividende betales ut med aksjonærenes eller lånte penger, mens kursen går ned? Minner meg om div shippingselskap når kursen gikk ned - hva gjør saylor neste krakk tro? Tviler på at kapital til denslags er veldig tilgjengelig da.