Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Svinaktig fine aksjer - 🔴 Baconporteføljen 🐷

Y U NO U? :pensive:

Ellevill ATH i portisen i skrivende stund etter siste teslarykket i Bitcoin samt brukbar performance på aksjene i det siste har tatt igjen januartapet på nordnet. Kryptoandelen begynner å ta en smule overhånd.

2 Likes

Interessant at du velger en kanadisk ETF for å få eksponering i NASDAQ-100. Er det noen baktanke der? :slight_smile:

1 Like

Pengetrykking, CAD to USD? Inflasjon? :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings: Smart :dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::money_with_wings::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag:

Har tenkt meg ekstremt nøye om hvordan jeg følte meg under forrige 30% dropp, og evaluert hvor lite flink jeg har vært til å sikre gevinst det siste året (egentlig stort sett alltid).

Har derfor i dag tatt gevinst på ca 25% av min beholdningen min av bitcoins, det første jeg tar ut.

Dette tilsvarer nesten på satoshien det jeg kjøpte mellom 22. mars og 4. mai i fjor.
Fra snitt 7.500 til 46.700 er min beste inngang/utgang noensinne, og jeg spiller med husets penger heretter.

Så får vi se hva jeg gjør med disse pengene, noe må jeg sette av på en egen konto til futen, noe går nok inn igjen på zerokontoen i nordnet, mens annet antagelig går inn i familieøkonomien. :slight_smile:

19 Likes

Gratulerer med bitcoin gevinst, husk evt wavefoil emi før du setter inn på zerokonto :wink:

En bonus er at vi slipper å tenke på kursen dersom alt korrigere ned iår også! :grin:

1 Like

Sånn blir da porteføljen. ATH!

3 Likes

Jeg kjøpte for lite strongpoint

Avkastning på posisjonen:
image

3 Likes

Begynner du å gå litt bort fra biotek?

Ser bare den risken man tar og så lite betalt (bortsett fra Vaccibody da.)

Heldigvis så ekstremt mye action i krypto at jeg knapt nok gidder å logge meg inn for å se på mine norske biotek-aksjer. Det hadde nærmest vært deprimerende uten, i disse euforiske tider.

Men det har jo vært en slik periode før også. Det snur jo. Men tror jeg tar ikke går fullt så heftig i biotek fremover som jeg har gjort.

Ja, jeg nevnte det så vidt på bloggen, man får rett og slett ikke godt nok betalt for risikoen i disse posisjonene akkurat nå, så det riktige blir å scale tilbake litt.

Men er jo alltid mulig å snu seg om hvis forutsetningene endrer seg!

Edit:

Herlig start på uken <3

(skulle gjerne hatt targovax fremdeles)

2 Likes

ExpreS2ion Biotech Holding AB

Spennende sak😎

Utrolig hyggelig å få komme seg inn i NANO på 15-tallet i dag.

Om det nå ikke kommer noen tilbakeslag som gjør at tilliten til nieba rokkes ved, så tror jeg at det er for godt denne gangen.

5 Likes

Vet ikke om jeg kan si hvor mye det gleder meg å se nano i går og i dag, aksjen som mer eller mindre ga grunnlaget for hele porteføljen min. <3

8 Likes

Dingding. Da har jeg verdens første vaskeekte Bitcoin ETF på min Zerokonto i Nordnet

https://www.shareville.no/grupper/gamble-med-helsa-til-pengemengden-3031/kommentarer/hvor-var-du-da-den-frste-ekte-bitcoin-etf-ble-tilgjengelig-90706622

1 Like

Det som driver BTC i dag kanskje? Jeg kjøper litt over helga. Endelig slipper jeg hassle med å opprette wallet.

1 Like

ATH men jeg kjenner antifomo, vært her før.

2 Likes

Herlig dag!

Bearobx-posisjonen min går faktisk så dårlig at jeg må sette inn bitcoingevinst på zero for å snitte ned.

Har økt enda mer i Sotkamo Silver, tror den kan bli helt fantastisk

image

1 Like

Jeg må scrolle tilbake til starten av denne tråden for å finne sånn avkastning på nanoposisjonen min

image

Få ting i markedet som har gledet meg mer

7 Likes

Sitter du fortsatt med pci?