Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Svinaktig fine aksjer - 🔴 Baconporteføljen 🐷

ExpreS2ion Biotech Holding AB

Spennende sak😎

Utrolig hyggelig å få komme seg inn i NANO på 15-tallet i dag.

Om det nå ikke kommer noen tilbakeslag som gjør at tilliten til nieba rokkes ved, så tror jeg at det er for godt denne gangen.

5 Likes

Vet ikke om jeg kan si hvor mye det gleder meg å se nano i går og i dag, aksjen som mer eller mindre ga grunnlaget for hele porteføljen min. <3

8 Likes

Dingding. Da har jeg verdens første vaskeekte Bitcoin ETF på min Zerokonto i Nordnet

https://www.shareville.no/grupper/gamble-med-helsa-til-pengemengden-3031/kommentarer/hvor-var-du-da-den-frste-ekte-bitcoin-etf-ble-tilgjengelig-90706622

1 Like

Det som driver BTC i dag kanskje? Jeg kjøper litt over helga. Endelig slipper jeg hassle med å opprette wallet.

1 Like

ATH men jeg kjenner antifomo, vært her før.

2 Likes

Herlig dag!

Bearobx-posisjonen min går faktisk så dårlig at jeg må sette inn bitcoingevinst på zero for å snitte ned.

Har økt enda mer i Sotkamo Silver, tror den kan bli helt fantastisk

image

1 Like

Jeg må scrolle tilbake til starten av denne tråden for å finne sånn avkastning på nanoposisjonen min

image

Få ting i markedet som har gledet meg mer

7 Likes

Sitter du fortsatt med pci?

Det ser du jo her : Portfolio update – The Bacon Portfolio

1 Like

Hehe jepp!

Men jeg må innrømme jeg sitter ikke med PCIB over natten før rapport, av samme grunn som i NANO. Heller joggesko enn stortap.

2 Likes

Har angret de siste 8 gangene jeg har sittet igjen med dem før rapporten, men tør ikke å selge meg ut :sweat_smile:
Håper vi får en liten NANO type rapport :crossed_fingers:

Tatt inn igjen pcib og ulti, normalvektet i nano nå, det er fint.

image

1 Like

NOM kan bli bra de neste månedene.

1 Like

De som forstår forstår

1 Like

Vi tar toget til Lugano i år også?

Hehe. Ja kanskje det.

Deilig å se NANO rule i dag.

1 Like

Holy for en start på uken

image

6 Likes

Merker at å hodle er vanskeligere med en gang man har åpnet pandoras eske.

Solgte litt mer bitcoin nå på 48.000 så jeg har tatt ut like mye cash gjennom bitmynt som jeg har i verdi av bitcoin igjen.

Mengden jeg har tatt ut er ganske nøyaktig 153% av mitt totale innskudd, så selv om jeg må tenke på skatt neste år er det en herlig trade.

Ny andel BTC i porteføljen sånn ca 17%

10 Likes

For et marked, alt svinger alle mulige veier

1 Like