Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Svinaktig fine aksjer - 🔴 Baconporteføljen 🐷

Aksjene har strengt tatt vært rimelig rævva i år, mye på grunn av dårlige bets i stedet for å bare sitte all in Photocure, Medistim og Kitron.

image

Med Bitcoin med i betraktningen, så blir det veldig mye bedre, men der har jeg ingen pen kurve.

3 Likes

Conviction oppsummert:

1 Like

Men det hjälper inte om du har tagit fel, kolla bara på nano och next. Dom flesta hade gärna solgt dom på 80kr även om dom köpte för 100 nu. :thinking: verden är ikke svart och hvit dessvärre. :crazy_face:

3 Likes

Hehe det er helt sant!

Grunnleggende TA forteller at porteføljen prøver å bryte opp fra en triangel formasjon!

image

2 Likes

Ser du har forlite nekkar i portisen din.

Det må du gjøre noe med.

3 Likes

Er så mye man har lyst å kjøpe, venter på å ta inn igjen episurf og

2 Likes

Har ikke finregnet på det, men blir nok fort nye portefølje ATH når bitcoin går til ATH

Endelig en god dag også for aksjene, det var forløsende

image

3 Likes

Har flyttet alle midlene jeg hadde på Bybit over på wallet, bitcoin har gått så mye opp så fort at jeg ikke helt blir klok på den, og da blir det for mye tidsbruk og konsing ift avkastning, spesielt når man sammenligner med den lange og hyggelige perioden fra 12.000 og oppover.

Hadde heldigvis trailing stoploss på posisjonen min i natt, men det ble likevel en sur smell ift hvor kursen var for noen dager siden.

Tar opp igjen denne delen av krypto ved en senere anledning. :slight_smile:

2 Likes

Jaja, så lenge man slår indeksen får man være fornøyd

Har diversifisert noe av sossissen over i pan american på zerokontoen

1 Like

Biotechene mine ruler i dag! Sier vel noe om hvor utrolig de har underperformet i det siste

1 Like

Er du ute av Episurf?

Presentasjon av 5års data for Episurf Sealer i morgon veit du :wink:

Ja, kun pause pga diversifisert ned på helse og opp på sølv.

US åpner sterkt i dag!

1 Like

Har solgt en betydelig del Bitcoin for å kjøpe Sølv i det siste, men i dag er en god dag å handle litt Bitcoin!

2 Likes

Den spekulative finske sølvaksjen min skuffer med Q1 tall for utvinning, så jeg får betalt for å ha diversifisert til amerikanske minere

Medistim overraskende sterk i dag, ligger an til at den skal fortsette oppgangen da antagelig.

5 Likes

Er oppe i 20+ distinkte komponenter i porteføljen nå, ble litt sjokket når jeg så totalverdien fordi hver enkelt posisjon føles så liten.

Og er i gang med å programmere porteføljemonitorering i Python, arbeidsmengden for å oppdatere det gode gamle regnearket begynner å bli tullete :stuck_out_tongue:

7 Likes

Kan du ikke bare hente de ut via API i et Excel eller Google Sheets ark?

2 Likes

Jepp, noen har postet en guide på forumet om det, men det hadde ødelagt noe av måte jeg gjør historikk på

Skjønner, og ja, det er jo veldig opp til på hvilken kombinasjon av data man vil ha frem.

1 Like