Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Svinaktig fine aksjer - 🔴 Baconporteføljen 🐷

Sikkert ikke maksimal uttelling hverken på oppsiden i funcom eller nedsiden i pcib, men sånn ble det:

7 Likes

Solgte litt NANO for å kjøpe i Episurf, og PCIB har begynt å gå helt slik man håpte, vipps så er ikke NANO 75% og mer av porteføljen lenger.

Januar og februar blir det lite nye innskudd til sparekontoen, mye ekstra utgifter.

ATH føles ikke så langt unna lenger:

7 Likes

(Ta snittene med en liten klype salt, de er ikke kalkulert nylig.)

@Evilfreud fikk Bjørnet meg ut av Funcom på 5.05, så jeg er tilbake med riktig antall i NANO, samt har økt i PCIB og Episurf.

4 Likes

Svir litt penger i kurtasje for tiden, men ser litt på det som en øvingsutgift. Økt ltt i episurf.

7 Likes

Økt bittelitt i Episurf, PCIB sin vekst i dag reduserer prosentandelen i NANO for meg.
(Ta snittene med en klype salt fremdeles.)

1 Like

@Savepig hvis de snittene stemmer så følger jeg dine investeringer som en sau :sweat_smile: bææææh :sheep::sheep:

1 Like

@Oilimp - @Savepig er allerede bjellesau på Shareville :slight_smile: Gutten har teft! :smile:

2 Likes

@Nocturne da stjeler jeg gjerne tips og råd fra han, bedre å lære av de som er flinke, enn å gå i alle de klassiske fellene selv først. Har allerede gått i noen da :sweat_smile:

1 Like

Tallene til medistim var helt OK, men ikke supre, så jeg benyttet at ordreboken var der til å selge min lille posisjon.

Noe av pengene tar jeg ut av konto, noe går over på zerokonto enten til omeros eller episurf.

3 Likes

Har tatt ut litt penger fra aksjekontoen nylig, så det bidrar til veksten i prosent av vekst fra innskudd på konto ser pen ut. Skader jo forstås ikke at NANO stakk i dag heller da. :stuck_out_tongue:

Planer videre er fremdeles å fulltegne i Episurf emisjonen. Har også fremdeles rikelig med aksjer i NANO kjøpt billig etter emisjonen jeg kan selge om kursen stiger videre.

5 Likes

Tekinvestor-porteføljen 21.02

17 Likes

Inn med Starbreeze. Har stipulert en verdi av episurf tegningsrettene på dette skjemaet:

5 Likes

Knallbra @Savepig - hvor på Nordnet siden ser du den vekstgrafen??

Porteføljerapport, så den er kun for zerokontoen min, men gir en brukbar representasjon av totalporteføljen.

Er litt sick hvor fort jeg ble vant til å ha så mye peng på konto, for ikke å si at Dahledippen i kroner og øre faktisk var dypere enn totallinnskuddet mitt!

2 Likes

Et kort besøk i Star? :slight_smile:

1 Like

Ja, er ikke helt sikker på hvor mye oppside jeg ser på kort sikt, mens Omeros kan finne på å gjøre noe sick. Måtte få den posisjonen opp i en størrelse så det monner litt. :stuck_out_tongue:

Endte opp med å mot normalt gjøre litt cash management før rapportene i morgen:

1 Like

Trodde et øyeblikk du svarte deg selv “hva tenker du på?” #####!!! Selge nå?

HAHA! :smiley:

Jeg gjør jo til en viss grad det og.

Men jeg tenker på hvor utrolig mange ganger NANO har dippet helt usaklig og så har jeg sittet med ikke en krone cash.

Så får jeg heller leve med å miste noen aksjer om jeg må kjøpe meg inn høyere igjen i morgen.

Men er litt fornøyd med portisen nå, NANO, PCIB, OMER og EPIS-B er potent.

4 Likes

Du går for buffett rådet og kjøper aksjer med tynn handel? :smiley: Samme her forresten.

1 Like